Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 April 2013

Majlis bacaan yassin &solat hajat perdana

Siaran langsung dari dewan serbaguna aras 9,kpm berlangsungnyer majlis baca yassin dan solat hajat...
Tengah tazkirah...dah settle solat hajat n bacaan yassin..,
Korang pon tau kan klo baca yassin ni kompem aku egat akan dier....
UYUN la....bila sampai kat hujung ayat 33 mesti egat uyun.....
Unik sungguh nama die kan...
Korang tgk la b4 start....asal blh kan suraya ni....muka ada nur tak????kakakakaks
P/s: sempat je thru hp kan



8 ulasan:

lizz berkata...

memang ader nur disitu hehe...
kat ofice saya bacaan yassin biasa buat hari jumaat...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sue..serius nie...
jue tengok makin hari makin cun le...
apa rahsianya nie..


bila nak jumpa nie..nak pas PFM nie

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ berkata...

jelas terpancar nur itu kat sue n d geng...
lahai, sejuk perut tgk.. =)

Ya ALya berkata...

cantikla jari soya ni...

runcing2 gitu....

Nad MamaZN berkata...

Sueeeee, apa rahsia makin cun ni?

mamafarah4 berkata...

hahaha..x pasal2 teringat kat uyun. agak2 tersedak tak uyun masa tu..kih !kih!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

wahh sejuk perut ibu ngandung=)kat opis nie selalu hari jumaat wat bacaan yassin

IntaNBerliaN berkata...

mmg ada nur ni :-)