Yang DiSaYAngi

Khamis, 25 April 2013

Penawar Anak Lambat Cakap


moga penawar ni berkat untuk syawal yafiq..aminnn..teringin gak dengar dier berkata2 macam bertih jagung tu kan..al maklum..dapat ibu yang selengge, kuat cakap..mmm...



p/s : arini syawal buat perangai takmo G taska, sebab abah dier tak bagi dier bawak kete G school, nnt hilang

11 ulasan:

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

betul sue..antara ayat yag jue amalkan untuk farisyah..
lagi satu jue ada satu petua bagi nak jue buatlah jugak...
bagi makan telur burung merpati yang telah di rebus...masa rebus tue niatlah begitu jugak masa kopek kulit telur...
jue siap bawak farisyah jumpa ustaz haron din lagi..
dia yang bagi ayat nie suruh jue amlakan...

Nana berkata...

Xpe su
Lambat ke cepat
Satu ari nnt anak akan pandai ckp juga

Nurzakiah Hanum berkata...

great

Nad MamaZN berkata...

In shaa Allah...
Berkat bersabar dan berusaha
Tak mustahil 1 hari nanti syawal akan banggakan abah n ibu dia

Fiza Rahman berkata...

Thanks for the doa.

MrS. F!zA berkata...

lambat bckp pon tkpelah sue lama2 sok syawal msti blh ckp jgk..trus tkde pelat2 dah ha..kagum ibu nanti.

Nora Karim berkata...

Xpe lmbt ckp... yg penting setiap kali ckp dgn anak jgn gunakan perkataan pelat, sebut dgn jelas perkataan tu...

jaakechik berkata...

tengkiu sharing sis!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

tengkiu laling..bleh amalkan sbb sofia lambatgak cakapnie.hehe

mama3heroo berkata...

tq share..boleh di amalkan..

IntaNBerliaN berkata...

hihii syawal2... siap nk bwk kete yer.. hehee