Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 April 2013

Saya Keseorangan

saya keseorangan...

sebab saya bosan main sowang...abang saya tido tak hengat dunia...4jam pon tak bangun2 lagi..mmmm...

ibu saya dah ngantok time ni, tp saya dera ibu saya gak main  ngan saya, selagi saya tak ngantok..kakakkaka..



budak yang sememangnyer nak berdiri tak lepas2..angkat montot punya la inggi...nak ke mana pon tak tau..

geram nak amik bola rupanyer...

ok bijik mata saya warna purple..kakakakkaka...
dier punyer gigih nak amik bola tu tau...

penat jugak melayan budak yang mmg dah time die tido kan...adoi geram je ngan budak tecik ni...ibu dier mata dah layu..petang2 kot...2,3 petang...elok lps makan..mmg ngantok la mata ni, layan jee...


akhirnyer...ketiduran jua kamoo ye wahai anak...


tapi tak dapat tido pon, elok 15min lepas budak tecik ni tido, si abang bangun, terus kuar dari bilik, carik ibu N he say...."bu shu.." ok ibu nak susu..mmmm...

terpaksa la bangun buat susu...eok pastu ajak ibu main pulok..mmg tak tido la jawapannyer...


p/s : mmg masa ibu terhad kan..mmg tak cukup rehat kan..kikikiki

12 ulasan:

mama3heroo berkata...

camtu la kalo ada ank kecik ni kan..letih+x ckup tido..sabo je la..

Zee Suhaini berkata...

tingginya angkat montot..hati-hati dik ooii kang tertonggeng lak..

ch@ berkata...

olo2, nak tiru sinchan ke izz? tarian goyang punggung. Arrizqi dah berjaya. hahaa.

mama ila berkata...

ehehehe..alololo..cian mama..baru nak tdo..abang dah bangun..hehe..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

bila faez nak angkat bontot jugak...
hehehehehehe'

Nad MamaZN berkata...

Comey jek izz angkat montot.. Hihi

Shima Salleh berkata...

huiiii tinggi bebenor.. teringat gaya afiq dolu

eima berkata...

mmg jrg dpt tido siang kan

Fiza Rahman berkata...

Rajin izz exercise yer ☺☺

jaakechik berkata...

syok nya dia tido, ni mesti tgh duk mimipi sesuatu yg indah ni... tenang jer dia tido. ala-ala tido dlm iman gituu..hikhik...

IntaNBerliaN berkata...

mmg rasa sntiasa xcukup... br nk tido.. dah yg sorg lg dh bangun

IntaNBerliaN berkata...

mmg rasa sntiasa xcukup... br nk tido.. dah yg sorg lg dh bangun