Yang DiSaYAngi

Isnin, 15 April 2013

Selepas baik dari demam


Betapa gundah gulana hati ni bila ANAK TAK SIHAT

jadi semalam, alhamdulillah izz dani aqlan dah sihat..yahooo....jemah suke sangat...

 rasa macam dah lama sangat...tak tengok dier senyum...padahal baru 1 hari tak tengokkan...

bila dah aktif..makin kuat la kaki tu nak jelajah sana sini...kikiki...abis 1 umah dier explore...

 sukenyer dier, teman ibu lipat kain ye...abah N abang tido tak hengat...


 ops!!!! gegar



 indahnyer senyuman dier..alhamdulillah....

dah penat, ni la ubat tido dier...kikikiki...ni jugak la ubat untuk sihatkan anak omelll ibu ni...kuat betoi dier menyusu...sampai asik2 la nak susu....ibu ok je...



alhamdulillah izz budak yang kuat...sangat2 la bersyukur...allah maha mendengar akan suara hati seorang ibu..



p/s : suke sangat

9 ulasan:

eima berkata...

susu ibu tu yg buat awak mkn manis senyuman tu kan ....

cepat izz sehat kan ...alhamdulillah berkat susu ibu ... byk anti bodi mu masuk dlm bdn izz

Nurzakiah Hanum berkata...

sehat sudah
alhamdullilah

Mama Idlan Irsyad berkata...

alhamdulillah, seronok tgk dia dh sihat..

ja pun tgh usaha ni.. harap Irsyad cpt sembuh...

Myra Jay berkata...

Sweetnya tengok Izz senyum... :)

Nora Karim berkata...

alhamdulillah... izz dah sihat... anak2 saya pun baru je baik dari demam panas... si abang sampai masuk wad...

lizz berkata...

izz comel dah sihat yer...

betultu susu ibu memang baguskan...dlu anka saya kalo demam memang melekat ngan nenen jerkan...

Shima Salleh berkata...

Alhamdulillah sihat dah dia... susu ibu sedap.. manis2 hahahaha.. tp kalo ado isi susu ibu jadi masin akakakaka

Nad MamaZN berkata...

Izz ada lesung pipit ke tu..??!!!!
Waaaa ada pemanis ni
Mesti ramai awek hihi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

senyum2 lasat2 g cari tek...hahaha handsome boy.ada lesung pipit bila senyum.manis=)