Yang DiSaYAngi

Selasa, 30 April 2013

Sunyi Sepi seorang diri


Di kala ini, aku sowang2 kat cubicle aku ngah makan mee kari..yummy..suke sangat...mmmm...

arini tak break1st kat cafe pon, sebab geng tarak..masing2 cuti2 luar negara...jeles mak jemah tau...
yela memasing 1 unit semua G..ada 2,3 termasuk yang tak pegi..
dorang ni cuti2 G bandung-jakarta...flight dorang 9.50am ni kot..
untung la coti2 ngan "boss" kan..kakakkakakak...

party buih la aku kat sini...


muka pening+excited menguruskan urusan flight dorang pegi balik sana kan...aku ni sekadar peneman je..


buruk benar muka aku kan...

minggu depan lepas PRU13 baru jumpe...sempat la demo ni mengundi kan...balik pon tgh malam sabtu ni..mmm...


selamat bercuti la kengkawan ye...korang tak egat aku kat sana...mmg aku belasah korang balik malaysia nnt...egat tu...aku jaga port korang ni...baik punye..






p/s : sunyi sepi opis ni..yang tinggal beberapa kerat je...




12 ulasan:

mama3heroo berkata...

sedapnye..mee kari tu..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sedapnya..mee kari ...
nape sue tak ikut pi "bercuti"

nurfadilah suardi berkata...

sedap tu mee kari my favorite. nak sikit leh?makin mengancam sue ni

eima berkata...

opis aku pun sunyi tp aku tak la sunyi sgt sbb dah biasa dok sorg2 ... layaaaannnnn

mama ila berkata...

amboii..sedapppp..pagi2 dah makan mee kari...terussss rasa lapar balik walaupun dah bekpes tadi..hehe..xper..sunyi2..boleh enjoy sakan kat ofis sbb bos xder..haha

ieyda berkata...

amboi ko bukan main slera w/pun makan sorang2 ye....xpe aku paham...hihihii

Mama Idlan Irsyad berkata...

sedapnya mee kari tu..lama dh x makan... sue x pergi sb izz ker?

Fizah berkata...

sodapp dan nmpk menggiurkan mee kari eh...;D

Nad MamaZN berkata...

Dorg takde kitorg kan ade ? :)

Mesti dorg bwk blk ole ole
Sue kan kawan yg sentiasa disayangi... :)

Fiza Rahman berkata...

Sedap plak tgk mee kari tu.

jaakechik berkata...

wahh menggodanya mee kari tu kak!!

IntaNBerliaN berkata...

alahaiii sedih je bunyi entry ni.. makan sengsorang plak tu.. mesti terasa kan.. selalu riuh