Yang DiSaYAngi

Rabu, 24 April 2013

syawal oh syawal


ada pegawai baru masuk ganti pagawai aku yang ni..


yang sengeh lebey tu..tu la boss aku dolu..sekarang dah tukar kat kementerian wanita...dier jugak anak kepada kawan lama mak aku...kire mak pak dier pon geng sukan2 N member2 dolu la ni..elok...pastu anak2 keje sekali...pon jemah macam aku gak...

yang bestnyer yang menggantikan dier pon...lelaki...

syawal...

mmmm..terasa macam panggil nama anak sendiri pulok...

aku bila nak panggil en asyawal..selaloo terpanggil syawal@awal...sebab dah biasa panggil syawal tu awal..mmmm...terkejut je tgk aku..tp bila aku cakap nama dier sama ngan nama anak aku..gelak besar dier...




p/s : harap2 dier ok macam boss aku yg sengal N happy ni.amminnnnn

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

:)

ieyda berkata...

jgn ko panggil mcam ni
"syawal, sini kejap syg...."hihihii
mau juling mata n hati pegawai ko tu...hahahahaa

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

hahahahaha...
jangan jemah biasakan nama ibu sudah..
"syawal mai kat ibu jap"hahahahhaa

eima berkata...

wo0oho0o tersasul panggel boss

Falsya berkata...

nape mcm muda je dh jd boss..;)

Nad MamaZN berkata...

Harap2 ok la...
Ehh tp mesti ok pnye :)

Fiza Rahman berkata...

Bos syawal rupanya ☺☺

wan nurul hezrina abd halim berkata...

bos laki selalunya ok yang kena risau bila bos pompuan..huhu

IntaNBerliaN berkata...

mesti boss baru ni ok.. siap gelak besar lg dia tu bila sue gtau sama nama