Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 April 2013

tak menahan sama...kakakakkaka

al kisahnyer en asbeen whatss app kat aku semalam....gamba ni...
aku yang tgk pon tak paham..spao lak pompuan ni...

sekali dier kata...
"budak opis kata mcm muka awak pompuan yg pakai tudung pink tu..."

tak lama dier balas lagi...
"tapi dorang kata kater awak lagi puteh...puuuiii"

kakakkakak..sempat kot puiii kat aku tu...


sekali bebudak opis ak tertgk lak whatss app aku ngan en asbeen...lagi dorang bantai gelak guling2..kakakakkaka...

aku yg tgk pon gelak guling2..kakakkaka...

tu sebenarnyer anak haleeda..korang kenal kan haleeda kan...



sama ke...?????????????



tak menahan  en asbeen puii kat aku..kakkakaka...aku tgk tak la sama mana pon..kkakakkakak




11 ulasan:

ieyda berkata...

ade lah jgk upe ko tu...hihii
sue jom ke dataran gemilang bawak ank2 mandi sane, date ngan nad sekali...mesti havoc kan...

Nurzakiah Hanum berkata...

ada2 gaya

mamafarah4 berkata...

ada la skit..hehe

Nad MamaZN berkata...

Ada iras la ahaha
Mula mula terkejut gak eh sue kt cover mjlh!
Bila perhati balikkk oo salah org =)

Zee Suhaini berkata...

hahaha klakar la laki bini ni...
okey la..leh eksen kate masuk majalah..hihi

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kelakar betul korang laki bini nie

Che Rosliza Che Mat berkata...

ada iras sikit2 hihihi

wan nurul hezrina abd halim berkata...

SETUJU YUNK...MMG MCM MUKA AWOK!hehehe awak putih sbb pakai bedak arab=)makin lama makin cun..eh nnt nak oda bedak arab jugak.hhehehe

tang soalan tadi peramahhhhhhh betul.ceq suka naa=)

eima berkata...

sikit2 tang renyeh tu ...cerah hang la kot kan .. sbb tu dah guna kamera mahai ngan pencahayaan tp ko lagi cerah maknanye bedak arab ko menjadi

Shima Salleh berkata...

walla... sama2 tang mata ngan senyuman manisss tuh. dagu anak haleeda pjg sket hihihi

mama ila berkata...

ada iras sket2..hehehe