Yang DiSaYAngi

Khamis, 23 Mei 2013

Bacaan yassin @ opis N break1st Besar


Salam pagi kengkawan...
pagi ni aku lambat dari biasa...almaklum la, banyak barang nak kn angkut..dah tu, kena naik tangga, seb baik la tingkat 3 je, lif asik la ramai org, adoii...fenin...

masuk2 opis, kengkawan gelak sebab aku penat naik tangga, terus semua barang aku campak kat lantai, terus punch..mana nak bawak handbag, cooler bag, multipurpose cooking N kuih yg opis order dari mak aku...

pagi ni ada bacaan yassin...ganti untuk esok, esok kan cuti sempena wesak day kan...

 korang tengok, bajet muka ada nur la tu...belom baca yassin lagi ok....

dah abis baca yassin, teruz zass dorang serbu makan, memasing semua lapo...aku gak layan FB n IG aku pas baca yassin...rilex2 sudah..demo je yang lapar terlebih ni...

 siap berkelah kat bawah tu, almaklum, tak da pantri kan...kakakka...kalo ado, jauh, so kalo duduk bawah2 gini, ok sikit, nampak sikit gaya ke jemahan dorang nikan....

muka aku tak da kan....malas nak amik gambo sendiri..muka tak cun..kaakakkakakka..
muka stress, tu yg jerawat jahat naik sana sini...kata en asbeen, aku ni lately ni asik la stress...


 klo stress ni la penawarnyer kan...
nasi lemak halba..terbaik ni nasi lemah ni..mmg kami kat opis mmg suke amik katering yg sama....sebab sedap...

bukan takat tu je yg aku makan...ada lagi..jap...

ning dia....

air teh 2 cup(punah la susu aku pasni..adoi...)

ngan soto terbaik..



p/s : tengahari ni ada lagi makan2 potluck pulok...dongar ado nasi putih, ayam masak kurma, sayur goreng, nugget, sandiwich, air, kuih muih..yang paling peing ada chocolate fudge cake by SR..kikikiki

9 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Meriah makanannya ha!
Syok btul!

Zee Suhaini berkata...

amboii banyaknya makan..

ni pegi koje ke pegi makan??
best gak kalo kat opis ni pun slalo wat gini tapi nan hadooo...hukhuk

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya

*azni* berkata...

bestnye makan free ye jemah..hehe..

Fiza Rahman berkata...

Bestnya dapat makan2 free ☺☺

lizz berkata...

amboi bestnyer semua makanan best-2...stress nasik lemak tu lapo...

ieyda berkata...

amboi makan sakan ko jah hari nie....

IntaNBerliaN berkata...

telan air liur tgk soto.. sedap!!

LYAfrina berkata...

lya xleh mkn nasi lemak pagi2.. confirm mata ni ngantuk... xtau la bakpe peseng g2.