Yang DiSaYAngi

Selasa, 28 Mei 2013

Budak yang suke buat ibu jadi panda


budak yang suke sangat buat ibu dier jadi mata panda...
ni la dia...

izz dani aqlan...adoi letih tau, bila dier tido, mula la kiter ni ajak en asben N abg syawal tido sekali, dan2 tu pulok dier bangun dengan muka senyum2, mmg konpom tak tido dah..alahai terpaksa la si ibu ni bersengkang mata, tak kire la petang, tengahari atau malam.
 ni la waktu dier nak main mainan abg syawal dier puas2...bila abg syawal bangun mmg tak dapek la budak tecik ni nak main, abis semua di concer oleh abg nyer.."kedek"  sikit abang syawal dier sekarang ni tau...bukan dengan izz je...dengan semua bebudak yang main ngan dier..alahai...syawal ada perangai "kedek" ni sejak ada izz tau..sejak tu la...
 budak yang tak reti nak tido balik...dah ibu dier kena berjaga untuk dier..padahal ibu dier dah penat attend weeding, pulok tu mata dah rabak..alahai...

tgk masterchef gayoo macam paham je...

izz mmg rajin sesangat teman ibu masak2 kat dapur tau..sangat2 rajin..kadang ibu tak da pon, dier ada kat dapur gak...G jatuhkan rak bawang..alahai...mmg kuat ini budak ni...



p/s : sekejapan masa berlalu

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ala tomei2

Nad MamaZN berkata...

Jenis tahan mata dr nak tdo gak ek izz ni

amiey lee berkata...

Habissslaaaa dh ligat nbti rumah terbalikkj hehehehehe

Falsya berkata...

kejap je masa kan sue..tau2 nnt dh besau pjg dh dak sweet nieh..hehehe...

IntaNBerliaN berkata...

hihiii aqilah pun sama gak.. rajin g dapur

IntaNBerliaN berkata...

hihiii aqilah pun sama gak.. rajin g dapur

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

comellah budak izz nie...

ch@ berkata...

Setakat dia main mulut dia x bising xpe. Aku suka ja. Tang lemah, nak main tapi nak emak dok pangku, aduiii lemah btl. Bila lelain tidur masa tu la nk pulun buat kerja kan...izz, jgn buat pangai arrizqi, mau ibu jd tarzan.

Ibu Lala berkata...

Pandai tgk tv tu. senang la ibu wat keje.

jaakechik berkata...

comelnya dia..... aktif tu tandanya cerdik!