Yang DiSaYAngi

Khamis, 30 Mei 2013

Chicken Roasted Jemah


Sebelom tu minta maaf sebab gamba makanan tarak..sebab aku dok la mention kat en asbeen..amikkan HP aku....tak amik2 gak dok la aku menunggu sambil dok bersilat kat dapur kan...

bila dah siap tu..mmmm...dah selamat sental sudah...sekali aku lupa nak snap jugak..kakakkaka...

en asbeen la ni...

aku pon sampai 3X tambah nasi ngan lauk yg aku masak tu..nampak sangat sedap tu..kakakakak....

aku masak mlm td ngan pemanggang ajaib mak aku..

ni semua tunjuk ajar N resepi campak 


so di ikuti oleh si 

FIZA RAHMAN yang guna pemanggang ajaib..so mmg aku duplicate abis la gayoo si 

siap gatal tangan menambah kicap manis N sos tiram...giler la korang dapat anak murid durhaka...kakakka...
tapi yang penting aku tambah nasi N ayam 3X..syawal di suap aku 2X tambah..en asbeen lauk ayam tu, tulang dah tak da dalam pinggan..dah settle di mamahnyer...

1st time la en asbeen kata...
"sedap la awak masak sayang..walaupun simple.."

oouucchhhh koyak suar jemah..kakakkak...suke...tgk syawal pon suke..mmg lepas ni mmg buat lagi la...hujung minggu punya kerja..kakkakak

mmg banyak giler ayam tu aku masak..ada la dalam 10 ketoi/...selamat semua masuk perut memasing..sekali ngan adik aku makan...abis..senang aku basuh...tapi sampai sekarang ralat betoi tak snap ..adoi...

9 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Takpe pasni bleh masak lagi :)
Jgn lupa hp letak dlm poket jek nnt hihi

Masya berkata...

mmg lapar ni x sempat snap... dan sedapp sampai habis... kt pun masak gaya fiza mmg super duper sedapp.... sbb pepandai derhaka.. xde sos bbq

lizz berkata...

ermmm saya pulak yang lapo ni acaner....hehe..

Nurzakiah Hanum berkata...

x pe2

IntaNBerliaN berkata...

xpa, lenkali br ambik gambar plak.. heheh

Fiza Rahman berkata...

Ekekeke...ni gelojoh ker apa ni sampai tak sempat nak amik gambar. Frust aku sbb tak dapat tgk.

Next time amik gambar tau. Sedap kan. ANak aku makan pon 2x tambah nasi ko. Sedap sangat katanya.

mama tisya berkata...

rugi la tk amik gmbr...baru nk terliur

jaakechik berkata...

hamboiii sonok yer dipuji dek asben? hihi. kalo jaa pun harus terkoyak suar kot! haha... sbb my laki jenis kedekut pujian....grrrrr!

LiYa HaNiF :: berkata...

ada yg mengeko gak ni nk wat resepi ni... baca entry ni udah rs meleleh air liur hehehe...kne try gak ni.. :)