Yang DiSaYAngi

Khamis, 2 Mei 2013

ironman 3 - tak best langsung



sebab ape aku cakap tak best,....

sebab x sampai 45min, aku, en asbeen, syawal n izz kena kuar dari wayang tu sebab si syawal buat hal...geram aku..mmmmm...

nk repeat balik, x tau bila...mayB ujung minggu ni kot tgk ngan izz sajoo..mmmm...




en asbeen blk muka ketat je..bengang ngan syawal..muncung pon tak hengat panjang....



p/s : takpe la nnt la g tgk...

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

la ye ke ingat sebab apa tadi

Zee Suhaini berkata...

sejak ada nak ni dah tak pi panggung dah..takleh bayangkan kalo dorang wat hal..

eima berkata...

Syawal wat pe wei

Dzil Khadeeja berkata...

alololo...syiannn akak, xpe nnt repeat lg..ramai yg kata iron man 3 nie best..saya pun x berkesempatan lg nak tengok..

Shima Salleh berkata...

baby leh masuk wayang ker?
Dah lama tinggal dunia panggung wayang

Fiza Rahman berkata...

Dah lama tak tgk wayang.

Falsya berkata...

baru nak pangkah jemah sebab kate iron man 3 xbest..sekali tertipu den..xjd nak pangkah..ahahahaha..

xpe2 nnt gie tgk lagi..dating2 ngan akob berdua...hehhe

Nad MamaZN berkata...

Alaaa.. Ksian nya
Nape syawal?
Boring agaknya ke takut bunyi bising?
Takpe, nnt repeat lagi ek ;)

Ema Johari berkata...

ingatkan mmg tak best...sbb org lain cakap semua best..tp time sue tak best pula..gara-gara si anak..hehehe