Yang DiSaYAngi

Khamis, 30 Mei 2013

kitschen bag - terpengaruh sudah

dari hari selasa lagi dorang ni dok la bising kat opis ni pasai beg yg kawan aku ni beli..semua pakat suke...aku pon sama..suke jugak...tapi tak port sgt...cantik...simple je...


so aku pon menjebakkan diri g alamanda ngan kawan lg sowang...dah unit aku memasing rembat sowang 1 kan...aku pon tak nak ketinggalan...

ko tgk muka kawan korang ni, tak semenggah kan..kakaakakakakakakak
aku amik warna merah...lagipon ada dua choice aje...warna merah n cekelat

member aku ni rembat...cekelat...blk opis semua bising sebab aku beli..kaakakakakk...ada member aku yg lain nk g ptg ni..sebab murah kan...beli la....



p/s : korang rasa berapa harga beg ni

11 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Menarik juga bag ni. Brapa harga nya?

Falsya berkata...

owhhh tidakkk!!!..ahahha

Nad MamaZN berkata...

Cantek la sue! Berapa rege?

Nurzakiah Hanum berkata...

cantik

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

cantik.....rm 30 kot

AYuNG berkata...

49.90 kot..
hehe..

Nak kena usha nih..

Nini D.. berkata...

Mek!!! Belikan utk teman..nn byr blk!

jaakechik berkata...

comeyy gak beg tuuu.... rege beg tu dlm 40 mungkin?

eima berkata...

hmmm 40?? aku tatau la tak minat beg

QasehnyaRania berkata...

ntah cer gtau..

dalam RM 49.90

LiYa HaNiF :: berkata...

bpe hinggit ni sue?