Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 Mei 2013

masih panas lagi

Apa2 pun tahniah buat BARISAN NASIONAL menang PRU13 kali ni..
masih lagi dapat meneraju negara ni....

kat Fb macam2..pening aku..malas aku nak rasa nak bukak FB sangat..kalo ado pon komen2 gitoo je..pastu tutup..macam2..banyak terpengaruh ngan steatment2 FB ni..mmm....

tahniah jugak kat tengku adnan, sebab PUTRAJAYA masih berpihak pada BN..

aku tak kisah pon sapa yang terajui..janji aman dan tenang...tu yg terbaik...

 ni gamba semalam cuti...masih tak turun lagi...pagi ni G keje pon masih ada lagi bendera2 ni....


sana sini penuh dengan gelombang biru


p/s : tinggi tak rumah aku..tinggggiiiii

8 ulasan:

Alycia berkata...

amboi, tingginya... nmpak alamanda ;)
tahniah krn anda mnjadi penyumbang undi kpd ku nan ;)

eima berkata...

lambat cabut kena saman

Nurzakiah Hanum berkata...

panas2

Fiza Rahman berkata...

Smoga janji ditepati. PRU13 dah habis, tapi perang PRU13 tak habis lagi.

Nad MamaZN berkata...

Gayat tak dok tggi2? Hehe

Ya ALya berkata...

Hari2 la g alamanda yer....dekat je yer....

wan nurul hezrina abd halim berkata...

skangpun masih hangat lagi isu pru13..nurul sedikit ralat sbb tak tukar pusat ngundi still kat melaka tapi tahun nie kena balik kpg kelantan.kpung hubby sbb dia teruja nak ngundi

jaakechik berkata...

tinggi nya rumah.. duk apartmen ke?