Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 Mei 2013

Mereka Sudah Pulang


Alhamdulillah mereka selamat sampai pulang jam 1.40pm petang semalam...

bila dengar ada org bukak pintu N dengar sore si kecik bagi salam...terus la si ibu ni lompat tak nampak macam mak org terus larik N tinggalkan izz dekat maktok demo ni..terus ke muka pintu N pelok ketat2 abang syawal...yeeee...dah balik...

terus en asbeen ajak kuar carik kasut aku..almaklum la....kasut tak cukup saiz tu dah jual kan..

suke la aku kan....

 jusco je pon..tak pe suke..janji ada masa bersama keluarga...rasa macam lama tak kuar umah tau...

 kesayangan2  hamba tau..yang atas tu pon sama....

mereka dalam tema merah...
aku je larik sini..kikiki...tak pe..mam beso kena lain..kakakakka

suke sangat bila dapat luang masa bersama walaupun cuma sekejap kan....suke sangat...al maklum la 1st time berjauhan, tu la gayanya...

bila berjauhan ni, nampak la syawal mula nak main2 ngan adik dier..N nampak dah dier dah mula belai2 tangan adik dier, usap2 kepala...tapi bab kedekut mainan tak hilang jugak...

yang bestnyer dier boleh mengekek gelak besar bila nampak adik dier..macam adik dier buat lawak kelakar sangat je..adik dier pon apa lagi mengekek gelak jugak la....suke tgk dorang ni


 ops...tak jadi pulok...

 ok fine..kat lif pon jadi kan...siap mengcangung kan...org tgk je...
syawal siap duduk...
tak lama abah datang menyelit lepas park kete...ikikikiki....


p/s : rasa bahagia bila nampak  muka dorang ni


6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

happy time

Nad MamaZN berkata...

Alhamdulillah
Hepi famili :)

mamafarah4 berkata...

Alhamdulillah.. Rasa hepi sangat kan bila bersama yg tersayang..

IntaNBerliaN berkata...

paham perasaan sue ni.. pnh jd kat saya.. terubat rs segala rindu dendam kan.. hihii

wan nurul hezrina abd halim berkata...

nampak sangat hepi derr

jaakechik berkata...

the happy family..suka tgk!