Yang DiSaYAngi

Rabu, 15 Mei 2013

Mereka yang suka berebut dan bergado





ni gamba ahad lepas...

si izz ni suke sangat tau menyakat abang dier...abang dier ni tak suke di gayut2 di pegang2 nyer dier..rimas...suke la menolak adik dier ni, adik dier ni pon tak mo kalah, dah di tolak, bangun berdiri, meniti, pastu kaco abang dier balik..


macam tu la kalo abang dier syiok2 dok layan kartoon kat laptop...dan2 tu la adik datang, kaco2 keyboard laptop tu, pastu tertutup la citer kartoon tu...dah tu kadang adik ni dari belakang suke la halang klo abg dier dok layan kartoom, mmg hijau la abg dier, mula la nak ketok kepala adik la, itu la ini la...

si abg ni pulok, pantang, kedekut tau nak berkongsi...cukup payah kalo nak berkongsi, barang yg dier tak main, adik dier main, dier nampak, terus rampas N simpan....bila barang dier main, adik rampas, dier rampas balik N simpan...mmm..masalah...


si adik ni jenis tak suke mengalah tau kalo si abg ni tolak2 dier tau....kakaakkaka


aku kelakar je tgk gelagat dorang ni kan...bila kiter pujuk si adik, si abg nampak tersisih, muka mencebik,  minta di pujuk...bila pujuk, adik pandang usha dering....kamo2 ni anak kesayangan ibu tau...mmmmmmmmmm


p/s : sweet je tgk bila masing2 main agah2 dalam kete tau..main ba ba cak..kakkakakka




12 ulasan:

mamafarah4 berkata...

hahaha..tu la ..bila bersama memang gitu..kalo ok main sama2 kalo x ada jer nak gaduh dan cari hal.tapi bila salah seorang x ada mcm menari plak..sweet jer tgk perangai anak2 ni..geram pun ada gak kan sue..hahaha

uNa berkata...

salam kenal.. comel je diorg..huhu

done follow sini

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kelakarkan klu tengok gelagak anak2 niekan

fazilzura berkata...

sweet kan ?

amni suke buli abg akil nye... kalau dekt sure kene tarik rmbut..

masa akil masuk ot , amni cm paham je abg dia sakit.. dia diam je.. lpas kuor OT pun dia x kacau abg dia sgt..

mama3heroo berkata...

gelagat 2 hero camtu lah kan,samalah ngan m3h pun 3hero ni

Shima Salleh berkata...

Sue, klu umha shima cam sue punya abis dah di kembur budak2 kat rumah ni.. semua kena tutup hahahaha

Nad MamaZN berkata...

Itula penyeri kita kan
Suka duka depa racun dan penawar bg kita
Ewahhh! Mcm novel! :)

Nurzakiah Hanum berkata...

comelnya

lizz berkata...

sama ngan anak saya...suka gaduh kalo bab2 berkonngsi memang tak nak lakan adik pulak memang tak nak kalah tapi kemudian baik balik hehe

CheNamNam berkata...

hihii anak kedua memang camtu perangai nyer kot..sebab perangai si izz nie sama jerk ngan anak hakak yg siadeq tue hahh...hahahaha

anak2 memang menceriakan hari2 kita walau kadang2 rasa nak marah tue ada..tp kata org marah2 sayang kannn..:)

Myra Jay berkata...

Hheeee... Meamng sweet..

Anak2 penyeri rumahtangga..
tapi takdak anak (macam MJ) pun rumah ada seri jugak..heheee

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Samalah kita jemah oii.ari2 depa dok wt drama..adaje yg nanges ari2