Yang DiSaYAngi

Isnin, 13 Mei 2013

Ops!!!!!!!! Kantoi saya


kejadian ni berlaku semalam...di kala ibu mata dah layu, abang syawal dah selamat berlayar...abah malas layan si tecik ni, sanggup layan movie kat komputer dier...

so sowang2 la si tecik ni kan....
si tecik ni sangat2 sama ngan abang dier, kalo tgk kartoon mmg tak pandang benda lain dah..mmmm...
 time ni sebok layan kartoon...si ibu malas nak join tgk kartoon, nak tido tak boleh, si tecik sebok memanjat...dier tak dapat kaco ibu dier...dier sanggup langkau ibu, panjat si abang dier...

di kaco2 kepala abang dier, di cium2 abang dier..marah la abang dier...cenggeng abang dier ni, nangis kena kaco ngan adik...cukup suke la dier mengacau abang dier...selagi abang dier tak menangis, selagi tu dier kaco..kalo abang dier dah menangis baru dier berenti N pandang abang dier N tak menahan tu dier gelakkan abang dier..kakakkakakak...

ibu dier takmo kasi adik dier kaco abang dier...

ibu pon tukar la channel, tengok maharaja lawak..ni baru citer ibu ni...so si izz ni malas la layan, dier buat hal dier...

sekali ko...mmmmmmmmmmmmm
 tgk TV gini pulok...cukup suke la dier meniti camni tau, takut tumbang ke belakang je tau...


khusyuk kata ko..mmmm...geng ngan ibu ni suke tgk maharaja lawak mega ni...

ops...kantoi sudah,...kakakkakak



ni baru saya la ibu...suke senyum tau...comeyy tak saya,...comeyyyy...kikikiki...

budak tecik ni suke sangat meniti kat tempat audio ni tau....risau je tau...
dah tuwun kan, dier pegi lagi...

si izz ni kadang lagi larang, lagi dier nak buat...kiter dok la bising kat abang dier marah sebab abang dier suke kaco2 adik dier...kadang si adik ni pon tak mo kalah gak...dah larang pon nak buat jugak..mmmmmm


p/s : kejap je masa berlalu...8bulan sudah..masih BF..

9 ulasan:

Falsya berkata...

aloh aloh tomeinye dak izzzz.......

mama ila berkata...

amboiii..suka tgk tv eh izz..kusyuk bebenor hah...hehehe..comel jer dia senyummmm..terkantoi sudah yer..hehehe

Nurzakiah Hanum berkata...

hehehe
comelnya

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

senyuman itu menggoda...

mama3heroo berkata...

comelnyer...

lady butterfly berkata...

comel bb izz senyum....

♥cikmOt♥ berkata...

agaknya kalu tibi tu depan mata, sure dia dah terkam objek dalam tibi yang bergerak2 tu kan...

Nad MamaZN berkata...

Comey btul la senyuman izz ni
Tergoda!

Myra Jay berkata...

Besonya Pin boling tu ;)

Hheee, memang kena pantau la Izz tu kan kak ;D