Yang DiSaYAngi

Khamis, 9 Mei 2013

pakai songkok ke sampan tu sayang

peel si kecik ni lepas bgn dr tido semalam...

aku dok la sebok kemaskan laci abah dier...dier g pulok amik kopiah lama abah dier..apa lagi mmg aku kenakan anak aku tecik ni la...

 ko egat ko pakai perahu cinta...

bak kata micheal ang kat dalam masterchef..kakakakk..kelakar intonasi dier..
 suke pulok tu haa..mmmmm


 ok saya mula dah tak suke..mmmm...rimas ok, saya macam abang saya tak suke topi...




macam2 peel la si izz ni, belom lagi citer dier dah berdiri sendiri N meniti sendiri kat tebing2 meja tu....semangat nak berjalan betoi...

16 ulasan:

ieyda berkata...

sampan tergolek dilanda garuda..hihihiii

mama ila berkata...

alahai..hensem pakai kopiah.. =)

Falsya berkata...

alaaaaa..somel sgt2 izz....bile nak jmp izz nie..sweet mcm abg syawal...suke nengok..;D

pssttt..nnt falsya pilih spital bersalin yg sue boleh dtg tgk xkire masa xyah tinggal anak kat umah..tp kene tunggu 6 bln lagi laa (insyaAllah)...ahahaha..

mamafarah4 berkata...

ada jer keletahnya..hahaha..

Mama Idlan Irsyad berkata...

hehe..comel.. tula masa dia meniti tu sue x risau ker? irsyad sekarang bila meniti ok sikit la.. dh x lepas tgn.. dulu mula2 konfirm lepas tgn, last2 terhempap pala kt lantai...seriau..

Fiza Rahman berkata...

Comel ☺☺

♥cikmOt♥ berkata...

kena beli hok kecik se kat dia ni...baru comel...hehehe

eima berkata...

sweet ....

lady butterfly berkata...

hehhe...kelakala....x terpk lak mcm sampan....tp comel..... :-)

Nad MamaZN berkata...

Raya nnt izz pakai songkok mesti comel :)

ieda immi berkata...

soo cute ! ;)

wan nurul hezrina abd halim berkata...

banyaknyer ruang bleh isi lagi tuh..huhuhu..cumil pak ustaz kecil..windulah laling lama tak drop by kat cni=)ngeh ngeh

mekchu berkata...

nak belayar ke mana tu izz? kikiki

LYAfrina berkata...

sungguh shomelllll..
nampak nyer kena beli songkok kecik la utk izz... hehe

lizz berkata...

comeynyer dier....kemain seronok dier pakai kopiah...

IntaNBerliaN berkata...

OLOLOOOO COMELNYA...