Yang DiSaYAngi

Jumaat, 17 Mei 2013

Pengajarn buat aku sebagai seorang ibu


ni kredit status dari FETRI YAHYA...




sangat2 membantu aku...yang cuba nak mendidik syawal ke arah kebaikan ni...bukan ape...syawal ni makin besar, makin la ada adik, makin dier agak susah nak dengar kata..mmmm...bila ibu n abah dier bising, mula nak nangis, padahal tegur je...


p/s : moga aku dapat menjadi seorang ibu yang terbaik untuk anak2 aku

12 ulasan:

Masya berkata...

tq kongsikan info ni ... walaupun naik basikal tu cuma boleh di lakukan hujung minggu .. anak dah 5 tahun pun masih kayuh guna oda kecik...

Nurzakiah Hanum berkata...

great sharing

lizz berkata...

sangat berguna info ni kat saya...
betul tu anak pempuan jauh lebih banyak bercakap berbanding anak lelaki...lepasni nak beli basikal la untuk uwais...

moga kita semua jadi ibu bapa terbaik untuk anak-anak kita..insyaaallah

Fiza Rahman berkata...

Semua ibu2 nak yg terbaik buat anak2 kan ☺☺

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

good sharing...

Cute Mum berkata...

rasanya kalau anak perempuan tue betul kot.. dania dah macam bertih goreng.. bercakap jer kerjanya.. n rapat dengan daddy sejak mummy kuat tido dengan adik sara.. hahaha..

Nad MamaZN berkata...

In shaa Allah semua ibu n abah nak kan yg terbaik buat anak anak...
Kita ni kene byk bersabar...

fazilzura berkata...

itu normal ler beb ... tu baru umur dia skang , tungu le dia umur 6thn cm akil ... ko akan rs nk ijauuuu jew.. uhuhuh

Ibu Lala berkata...

Anak anak sy sumenye byk ckp. Cane tu.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Pngalaman jd ibu bpa mcm2kan?hehe.

eima berkata...

hmmm cam fahim dulu dr alsiha dlm perut lagi aku slalu ckp kat die syg adek ..jgn buat adek ..nanti dah adek ade kawan ... mama syg abg wlupun ade adek.. bila tgk alisha menetek aku jugak ckp dulu abg pun isap tetek mama ....hahaha jg adek elok2 sbb mana la tau Allah lebih syg mama cam Allah syg mak mama Allah amik mama cepat cam mak mama .... sape nk jg adek ...
sampai skrg fahim ckp ayim tak nak mama mati cepat ... errk

no.4 tu cam tak kena je ngan anak aku ... fahim tu lebih suka kan aku ..nk main mesti ngan nk mkn nk jalan nk mandi nk semuanye lah aku ... alisha tu flexi tp prefer abahla ...

wan nurul hezrina abd halim berkata...

yang num 6 tuh mmg setuju bangat..anak2 kalau dapat kuar hepinya lain mcm.kesiankan depa mak pak sibukjer kerja.kadang sabtu ahad jer nak bawak keluar.kenalak mak pak sabtu ahadpun kejo..camno?


nurul anak2 suka nurul bercerita kadang sampai umah jam 5.30 kita terus g masaklah kemas n banyak jeja..kasian tgk dorg bila merengek n buat hal semata2 nakkan perhatian sbb sehari kita dok takda ngan dia.huhu