Yang DiSaYAngi

Jumaat, 10 Mei 2013

Perlu ke begitu...memalukan



tengahari ni makan kat food court RASA alamanda...

do waktu rehat panjang..kiter pon langakah pon panjang kat alamanda la...walaupun sekangkang kera..kakakka..

nak di jadikan cite..mmmm...
jangan tumpu pada aku dan makanan...tapi tumpukan mereka yang di belakang aku...

aku mmg saja suruh member aku amik gamba...gasak la ko budak..kena ngan jemah kan..mmg jemah pon...aku suruh kawan aku 2,3X amik..kakkakka...


perlu ke ko macam tu...
kaloo muka cun ok gak kot...
yang memalukan bila mana 
nampak spenda ko kot...

siap aku cakap nganmember aku..
"cun tak wei...??????????"

kawana kau balas..
"tak la cun mana, mengerutu je muka aku tgk..."

sengal kawan aku ni kan..kakakka...
dah gelap kot...tak segan ke macam tu,....

dah tu pakai tudung pulok..haii..malu aku..mmmmm....



malu aku weiii..sebagai seorang pompuan, aku malu dier begitoo...

nampak luruh segala kot...

takkan la tak sedar kot baju tuterangkat...
mesti boleh terasa punyer...

at least ko nak begitoo tak perlu la kat tempat org yang ramai kot...



p/s : gasak la ko masuk kat FB n BLOG aku..padan muka...

14 ulasan:

♥cikmOt♥ berkata...

akak p the mines tadi...lalala...

eh jawapan kenapa soklan...perlu perlu...

Masya berkata...

ala... kenapalah baju dia singkat sangat .. ermmmmm sy yg tgk pun malu ...

Nana berkata...

Geleng pale

mamafarah4 berkata...

hahaha..kan dah masuk blog mak jemah..kelassss ko dik ..

Fiza Rahman berkata...

Hahaha...selamba jer jawapan kawan ko tu yer nok ☺☺

sueshe berkata...

pandai mengkaver konon2 nk amik gmbr sdiri ngn mknn..huhuu..

Nad MamaZN berkata...

Lenkali tegur jek
Biar malu sket..
Dah la tgh sembang ngan kawan lelaki
Eee malu malu!
Kite yg nengok pun rase malu
Hmmm

Tu blum klu ada nmpk belahan maut tu haha

Falsya berkata...

lain kali jemah wat2 terjatuhkan syiling kat lurah dendam die tuh..tegur indirect katenye..wakakakka..tppppp sanggup ke jemah nak wat gitu..aiii geli uuuuu...tetibe loya sudah..wahahahha

odah berkata...

salam

nak ngata gak ni....
" alaaa dia pun nak tunjuk gak dia pakai spenda n pinggang dia cantik....

anak sapa ni....

Ibu Lala berkata...

Ya Allah..sabar je la. Pakaian mencerminkan peribadi kan...

MrS. F!zA berkata...

sengal betul..tkkn tk rsa even terselok skit pon dh perasan..

eima berkata...

die rasa lurah montot die cun kot ...huahuahua ..... lain klai tego minah tu dan ckp gambar lurah montot awak ni sy nk bw masuk blog saya mahai ni .... UV mencanak

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

kita yang rasa malunya

QasehnyaRania berkata...

sy tgk sy malu