Yang DiSaYAngi

Selasa, 7 Mei 2013

Pertama kali jadi Khidmat Pelanggan


Pertama kali menjadi pegawai khidmat pelanggan kat sini..kakakakka...dah tukar jawatan ka...sementara ni,....kena rotate selaloo ni, kalo kena pon nama 2X dalam setahun kot..sebab PKP memasing dah bergabung kat 1MOCC sana nun kan...so sekali la ngan PKP kat tempat aku ni...so kena la PT2 ni rotation kejap kan...

aku tak mengsah pon jaga kan...jangan selaloo ok la...kalo selaloo mmg masak aku..mmmm....

sebab aku tak suke jaga kaunter...duduk je, lagi2 kalo tak da org macam petang2 gini kan...mau buat ngantok tu...

tapi cuba kalo jaga pagi, mau tak menang tangan kan, mau dahaga asik bercakap ngan pelanggan je kan, lagi2 kalo ari isnin,...kakakkakak...

tapi naseb  jugak aku dapat jaga time petang...

 muka org takda keje, semua org sebelah pagi dah settlekan..so tinggal duduk, N tunggu pelanggan datang....


sementara2 ni kan...

terpaksa la skip time pump waktu petang ni...balik ni terus zass la pump kan...



p/s : ok fine mata dah start kuyu...

11 ulasan:

Nurul Ain berkata...

Akupun jaga petang, memamng bosan sesangat wehh

Nurzakiah Hanum berkata...

best

eima berkata...

boleh online ek kat konter tu .... hihi

pttnye ko jd turn jg nye semalam ...lagi syok...huhu

Nad MamaZN berkata...

Cantek..
Mmg sesuai jaga kaunter ni hihi

Ya ALya berkata...

Berseri2 puan yg jaga kaunter ni.....

Tanpa Nama berkata...

ayu jelita gitu pegawai khidmat pelanggan kiter ni...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

jue sebulan sekali...
kadang2 kena petang..kadang2 kena pagi...

IntaNBerliaN berkata...

sambil jwb hp sambil baca blog kan :-)

mimie.. berkata...

huhu..yela..semua pkp dah kena humban kat 1mocc ni..termasuklah mimi..ceit!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

2 in 1 namanya.eh kalau alik umah sempat ker pump?dah amek izz tak masa punmp.kalau amik izz mesti dia jeles..hhehe

jaakechik berkata...

selamat bekerja yer kak...hihi...