Yang DiSaYAngi

Khamis, 23 Mei 2013

potluck @ lunch hour - celebrate bufday jan-may



tengahari ni pulok makan2 potluck besar sambil sambut bufday demo2 yang lahir pada jan- may...

 kemain korang kan buat projek kat dalam bilik ni..padan la senyap kat cubicle memasing kan...

aku dok sebok ngan HRMIS harta...rupanyer pasal ni...

 org kuat yg buat sardin...bajet cumill la tu...

 ni je la kumbang yang ado kat unit aku...dier la yg buat segalanya..pastu hilang..kkakkakakak...


 kengkonon mando ni...


potong jgn tak potong...aku mmg bawak perut je..mmg tak bawak apa2, sebab semalam dah flat...mmmm.

 hidangan di waktu tengahari ini


 sayur campor goreng


 ayam masak kurma sama ngan nasi putih


 chocolate fugde cake


 org semangat nk abiskan semua...mentang2 la bufday dier kan...


yg sambut bufday jan- may,...



kenyang sampai blk memasing...
aku ???????????????

tarak makna nk kenyang..lapaq elok..akakaakakakak...


p/s : nk g hospital la mlm ni

5 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

oo sambut 5 org sekaligus la ek

IntaNBerliaN berkata...

oo sambut 5 org sekaligus la ek

Nad MamaZN berkata...

Awat nk p hospital sue?

jaakechik berkata...

bestnya kali kat ofis selalu wat acra mkn2 @ besdayyy mcm ni..... nmpk hepy dan meriah jerrrr...

LYAfrina berkata...

best gak wak sambutan skali gus camni...

hapy belated birth buat mrk semua