Yang DiSaYAngi

Khamis, 2 Mei 2013

Qaseh Gold


tengah berjinak2 nk makan kurma..mmg lambat..klo dapat mkn pon 1 je....

pastu nk mkn kali kedua susah..mmmm....
so try jugak yg ni...

so far ok la mmg amalkan...
lagipon ni kan kurma makanan kegemaran nabi...so tak salah jd makanan kegemaran aku gak..tp aku mencuba jugak...



so far alhamdulillah izz boleh terime kurma...dah 2x aku buat puree mmg dier nk mkn..mmg abis..izz tak bazirkan pon makanan dier...alhamdulillh...at least aku makan, sihat aku, sihat izz...


p/s : terasa bila mkn ni, ulser aku besar, tapi tak berapa sakit dah, mcm sebelom ni

11 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

great

aanie berkata...

bagus makan ni...

ingatkan emas tadi....hehe...

Fiza Rahman berkata...

Nanti buat review yor nok hasilnya mcm mana.

Shima Salleh berkata...

mcm sedap je

Falsya berkata...

ape khasiatnye jemah?..

IntaNBerliaN berkata...

mmg bagus mkn kurma

IntaNBerliaN berkata...

mmg bagus mkn kurma

eima berkata...

ibu sihat anak pun sihat

Nad MamaZN berkata...

Kite pun baru try amik supplement
Kite try habbatus sauda
Bleh share dgn papazakwan..
Nnt citer ek ada perubahan ke tak..

Sue, nak kirim fm kt kwn sue tu bleh x rase2 nya hihihi

Ema Johari berkata...

nak try jugaklah

MulutPayau berkata...

tentu bnyak khasiatnya....