Yang DiSaYAngi

Khamis, 2 Mei 2013

suka sangat ikut jalan susah...jalan bukit bukau


bila mana tengah dier khusyuk dok tgk TV...tetibe tgk ibu dier tak da kat sisi..mula la nak menjerit mcm tarzan mencari ibu..padahal bukan dier tak tau ada je ibu kat situ...tak nampak je..mmmm...

1 lg, bila panggil dier datang dapur...bukan nak jalan tempat yg luas..nk gak ke tempat yg susah...
 tgk la tu..cukup suke dekat sini..mmm..

 ops saya kantoi ngan ibu saya...saya cukup suka main wayar...ibu saya selaloo haaiiipppp2 kat saya...tapi apa yg saya balas kat ibu saya...






 saya kasi senyuman kat ibu...nnt tak la ibu marah saya lagi...


 nk ke ibu dier cukup susah la...mulut bising, dok la PK nk kuar camne



 ok saya dah lepas..saya suke....


happy tak saya...saya suke tempat yg mencabar tau...kuar jalan pon  mcm ibu saya gak...




p/s : jarang nk tgk dier nangis...selaloo time nangis tu klo lapar atau tido...yg lain senyummm je memanjang..klo maktok demo ni balik, x tegur dier...dok la pandang maktok usha dering..kikikikikiki
...bila maktok panggil, baru senyum

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

jalan susah mencabar sis
hehe

mama ila berkata...

wahhh..kecik2 dah suka cabaran yer..bagus...hehehe

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sama ngan izz...
tapi izz lgi mencabarkan...
faez klu tak dapat kluar mulalah menjerit....heheheher

Nana berkata...

baru adventure
bagus utk perkembangan otak juga
hehe

eima berkata...

dah boleh merangkak dah .. kejap je kan ...

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...comel. Sama ngan anak aku, suka tarik wayar.

IntaNBerliaN berkata...

alahaii comelnya... samalah macam aqilah, aqilah pun jarang nangis.. sennag nak jaga kan..

Nad MamaZN berkata...

Bagus la izz ni...
Sukakan cabaran ;)
Senyuman manissss

Umi E-ca (Sms@017 - 3 3 1 0 4 0 5) berkata...

senyum tu la pengubat semua "beban" dlm otak ibubapa... :D

http://girlynicknack-twins.blogspot.com