Yang DiSaYAngi

Khamis, 2 Mei 2013

Sunyi Sepi lagi


aku ni kalo sunyi2 cepat bosan sikit ni..elok pulok ramai yang dah mula cuti start semalam balik KG nak mengundi N cuti2 sekali kan...sampai ari isnin ni...mmmmm...

mana yang ado anak, nak tak nak tu, mesti ramai yang cuti tu, sebab banyak taska tutup isnin tu...cikgu2 balik mengundi kan....

sarapan pagi ni makan...mmmm...tuib tayar mak tok demo buat pagi tadi..kasi rembat sikit untuk aku ngan en asbeen...banyak2 pon dalam kuali kat umah pon buat pe kan...membazir tu kalo tak abis..so meh sini jemah perabiskan..kakkakak...

buhsan pagi ni nak bangun pagi pon rasa berat je..malas meh..tak da org kat opis sunyi2 ni, tak suke tau..


tapi yang pasti bila tgk muka si tecik ni, hilang semua sunyi2 tu..mmmmm



p/s : blog pon macam sunyi gak...ramai yg dah start cuti yee

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

salam khamis
singgah sini
dah sarapan

Zee Suhaini berkata...

sama la kite sue..kemalasan ni,nak cuti jugok..huhu

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

opis kita pun sama sunyi aje...
rasa malas nak datang kerja

IntaNBerliaN berkata...

arini sy blik kg, nk update blog pun mls.. hihi

Falsya berkata...

samo le kite....mls sungguh nak gie keje...

Nad MamaZN berkata...

Tiub tayar, wakaka! Menarik gak nama tu ;)