Yang DiSaYAngi

Jumaat, 10 Mei 2013

syawal yafiq yang makin maju






ada yang dapat tgk tak aksi si syawal ni...mmm....

syawal jenis yang tak suke akan gadget...jadi bila aku dapat tgk perubahan pada diri dier..aku teruja sangat..
die dapat sambung2 kan paip2 dalam game tu tanpa gantuan abah N ibu dier..sangat2 teruja aku tgk dier...


biar la org yang tgk ni nak kata..
"eleh anak aku dah jauh dah, dier baru nak mula..."

ada aku kesah...yang penting ni, la perkembangan anak aku yang buat aku teruja akan syawal...

alhamdulillah syawal semakin hari, semakin mendengar kata dan yang paling penting syawal seorang helper tau..sangat2 membantu di kala ibu atau abah dier sebok,....


dier pon dah pandai bukak baju n suar sendiri, dah pandai bukak pampres sendiri n masuk bilik air sendiri, dah pandai mendengar arahan walaupun agak lambat dier nak memahami, akhirnyer dier berjaya jua...



p/s : thuamb up pada kamoo syawal yafiq...

5 ulasan:

Shima Salleh berkata...

abg aqil masih minta tolong mok bukakan baju...

Nad MamaZN berkata...

Alhamdulillah
Ciknad pun tumpang bangga dgn syawal
:)

Falsya berkata...

alaaa xdpt tgk video...;(

ape la sue...lain budak lain la caranye...syawal budak cerdik...hyper je die falsya tgk..jgn risau kayh..dak sweet tuh simpan dulu skill2 die tuh..nnt die bwk kuar skill die, abah ngan ibu terkejut nnt..;D

Zee Suhaini berkata...

video takleh play la sue..

anak kite lagi mundur tau..takde gadjet pon..malas nak beli..asyik berebut je baik tak payah..

mamafarah4 berkata...

x leh tgk plak sue..kiciwa plak.. x apalah sue, perlahan2, yg penting ada progress.. Hanya kamu yg paham sbb kamu ibunya..