Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Jun 2013

alam berkeluarga


ni aku jumpe kat IG member aku...sokong sgt dengan kata2 nya..

mmg dalam 5 tahun pertama..mmg itu yg aku hadapi...tp alhamdulillah aku hadapi dengan redho n sedar siapa diri aku...dan di mana aku berdiri....

alhamdulillah aku bersyukur dengan apa yg aku ada sekarang...


rezeki sentiasa ada...


p/s : rezeki anak2 sentiasa ada

7 ulasan:

Maria Firdz berkata...

sy baru di fasa pertama... moga perkhwinan yg dibina sama2 kekal hgga ke akhir hayat... nice sharing... :)

ieyda berkata...

aku di fasa1, btl2 mguji kesabaran kalau bab duit xcukup, alhamdulillah, dpt tempuh ngan berkat kesabaran aku na laki ku...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

betul setuju sangat...
lima tahun pertama lain rasanya...
sekarang nak masuk 5 tahun kedua...
lagi hebat dugaannya namun kita lagi mengenalinya

Nad MamaZN berkata...

Huhu.. Byk dugaan..
Tu sbb kene byk bersabar n give&take

LiYa HaNiF :: berkata...

liya pun setuju sangat-sangat... :)

jaakechik berkata...

jaa bulan 8 nanti cukup 5 tahun kawin.
mmg jaa pun merasa mcm tu jugak.
ekonomi mmg di thp sederhana jer...hihi...

LYAfrina berkata...

setuju.. fasa pertama tu.. itu jugak y lya alami.. diuji mcm2