Yang DiSaYAngi

Isnin, 10 Jun 2013

berjimba + gosipppp di hari anniversary aku - 07.06.2013

berjimba la sgt kan...dah kata hari jumaat...lunchnyer lama...so jimba sakan pulok la...elok lak mkn je kat foodcourt rasa..kumpul reramai...open table...gosiipp jemah reramai....kaaakakkkakkaka...


 dapat hadiah di hari anniversery aku...kui..kui..kui...
abg tonton kasi tau sebab aku gatai singgah kat booth dorang...nk register...


 siap dapat wish lagi tau bila abg tonton tu bg aku free gift..mana taknyer aku cakap...
"nk bagi hadiah ye...elok la...arini anniversary saya...takmo wish ke..."

gile sengal...

on da way nk blk...tunggu jemah yg lain...duduk la dolu kat di bawah rimbunan pokok buluh...giler berangan dorang ni...terasa kat seoul...puuiii...

 taken by me...

apa persamaan di sini...????????





 tak lama datang pulok kiri kanan tu nk menyelit jugak...dah lm demand nk suruh amik pose dari bawah...dah menonggeng2 aku...padahal kamera HP XPERIA je pon...bukan DSLR kamera kan...

org yg lalu lalang tgk je aku sampai ke bawah haa aku nk capture muka bajet cun dorang ni sampai ada mokcik yg lalu lalang tu tegor...

"amboi...sampai ke bawah haa kepala tu nk amik gamba...sampai nk baring.."

jemah jawab tau...

"eyo mokcik deme ni dera tau...bajet jemah potograper tau...meh la mokcik baring sekali..."



itu yg gelak2 dorang ni dengar aku ckp gitoo...dah dapat candid picture tau...


p/s : hilang stress tau...jimba gini

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

syoknya

ieyda berkata...

sue:member ko yg pakai bju kaler hijau+kuning tukan, sebijik sama ngan baju aku....hihiiiiii

Masni Syafie berkata...

dah boleh jadi pro nih...hehe

Masni Syafie berkata...

dah boleh jadi pro nih...hehe

Nad MamaZN berkata...

Sekali sekala berjimba reramai cmni mmg syiok! :)
Nak nak bila sume bru dpt gaji haha!
Korang plan la p piknik, mesti happening
Gi bagan lalang tu wat bbq :)

Myra Jay berkata...

Okla, dapat plak kawan2 yg suka bergambo :D

Fiza Rahman berkata...

Meriahnya. Seronok dpt berjimba ramai2 kan.

wan nurul hezrina abd halim berkata...

kat alamanda ek=)