Yang DiSaYAngi

Selasa, 25 Jun 2013

Bersedia menghadapi exam

Hari ini, sekarang ini, di waktu ini, aku sekarang berada kat dalam dewan exam untuk jawap paper A hari ni...amik 1 je arini...esok lusa masuk keje dah...malas nk amik sampai 2 paper..nk tumpu 1 je dolu...insyallah kalo lulus paper ni alhamdulillah...

Tq jugak pada NAD sebab pepagi lagi dah whatss app aku wish gud luck...egat jaa..dier la aku rasa satu2 hamba allah yg egat akan segala XTVT kengkawan tau...aku egat dier x tau ku exam arini kan...kikiki tq NAD

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

good luck

Nad MamaZN berkata...

Canteknya sue arini ;)
Good luck pada encik akob n nigina jugak :)

Lepas ni bleh berjimba p ice skating ye
Takpun beli kasut futsal baru!
Yeay! =P

Zee Suhaini berkata...

Gud Luck Sue..

Nini D.. berkata...

all the best,jemah!

MamaFarah berkata...

semoga dapat jawab dengan baik ye sue..Amin!!!

Puncak Sakti berkata...

gud luck sue..

mekchu berkata...

laaaa.. patut lah name tag hilang..

Fiza Rahman berkata...

Good luck. Laki aku pon exam hari ni ngan esok.

IntaNBerliaN berkata...

so, camne dgn exam?