Yang DiSaYAngi

Jumaat, 28 Jun 2013

BZ + Sakit Hati Kiter Tau


Salam jumaat kengkawan..kejap je masa berlalu...tak lama je lagi..tinggal 12 hari lagi ramadhan akan menjenguk kiter...

baru balik dari LPPKN, check kesihatan diri...BMI, GULA, KOLESTROL...malas la citer..nnt baru citer..


nak buat keje jap...nak hilangkan stress pada bos yang suke membandingkan jurang di antara bos dan pekerja...

ko pon kump pelaksana jugak kot..bukan P&P...mmmmm....










p/s : buat keje..kang kata tak buat keje lak

9 ulasan:

eima berkata...

hahahah bos bwh gred 32 la tu kan .. hahaha bajet baguih betui ..ko lulus peksa KPSL tu kasi up sikit kat die tu

Myra Jay berkata...

Sabar ye, adat la tu keje ni..
Asalkan kita buat keje dgn ikhlas, insyaAllah psti ada ganjaran nanti :D

Falsya berkata...

alahaiiiii..nape jemahhhhhh...sabar kayh...

Nad MamaZN berkata...

Sume org nak merasa jadi bos
Hambekkk jd la sume klu nak sgttt
Haha!
Ceria2 sprt biasa je dear :)

lizz berkata...

dah-dah kiter rileks dulu...tenangkan diri dulu yek...abaikan ajer orang mcm tu

MamaFarah berkata...

lor..ni kes "angkat diri konon mcm banyak keje pastu bos nampak pastu leh naik pangkat"..hahaha..abaikan jer sue.yg penting kita keje ikhlas dan rezeki yg kira dapat tu berkat tuk anak dan keluarga kita..

Ema Johari berkata...

dont's stres...sume tempat sama jer sue...ada macam-macam ragam

Ibu Lala berkata...

betul cakap ema tu. mana mana tempat keje naturenya adalah sama. mana mana boss mmg gitu kut. kdg boss ok environment plak tak ok. nasib nasib la.

dah x lama nak pose kan. kite nak pose sunant tp x bgn2 sahur. teruk betul.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sabar ok...
biasalah berlagak jawatan taklah tinggi mana...
hahahhaha tetiba hangin sama