Yang DiSaYAngi

Khamis, 13 Jun 2013

detox foot patch & collagen crystal facial mask



elok lps jumpe NURUL

aku lak badan dah penat...blk je training...mana ddk rehat, teruss zass je tgk teduhan kasih ngan buat keke sana sini..mmm...untung la...seb baik jugak si izz tu tido lama sikit...so senang la nk buat keje lain..

so dah settle semua keje..masa pump untuk izz buat bekalan...sambil merehatkan diri dengan...
 DETOX FOOT PATCH hasil pemberian NURUL 

mula2 pakai....gatainya rasa..lelama dah ok dah....
en asbeen pon pakai sekali...sebab NURUL  bagi lebey...so untung la en asbeen....

so ni la hail kami pagi tadi baru bukak...


 ni aku punyer..mak aiii hitammmmm nya...


ni pulok hasil kaki en asbeen...mmg legam...nmpk sgt badan tu penuh ngan toksin..mmmm....


dlm masa yg sama jugak....aku pakai mask yg NURUL  kasi tu gak...
kotgk en asbeen tarukkan B4 tido..selebet....

bila si syawal naik atas katil, konon nk manja la ni...

sekali dier nmpk aku gini, dier dah mencebik nk nangis...sebok nk tarik2..nk bukak, tak suke ibu dier pakai benda alah ni...tp en asbeen bising kat dier..langsung dier nangis tak mo masuk bilik..kikikikikiki...

adik izz sambil BF, rilex je bila pandang muka ibu dier..senyum2 gelak2 je...suke la tu...



tq NURUL  kasi sue relaksi sebentar dengan semua...rasa badan ringan sikit



9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

great

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sekali pandang macam org kaya2 pakai topeng emas kat muka

eima berkata...

perrgghh aku pun ade detox tu menang GA .. tp enpanjang je guna ....

mask tu shishedo tu ke

lizz berkata...

waa siap bersalut emas lagi tu...
mesti bestkan pakai mask tu...

Nad MamaZN berkata...

Mcm g spa tak? Hahah!

wan nurul hezrina abd halim berkata...

Haha.nurulpun kalu pakai mask2 sofia larikk.hehe.detox ptchtuh tok slimming nye tp dlm masa sama buang toksin.nurul selalu pakaiwt tdo.esk bgun buka.hehe.ti jupe lg k.

Fiza Rahman berkata...

byknya tosin...hehehe...

Bilan nak jumpa aku plak? Aku nak dating dengan cikmot jumaat depan. Jom ☺☺

jaakechik berkata...

best la jumpa kak nurul..hihi... siap dpt hadiah lagi tu.... tahniah..

LYAfrina berkata...

huhu..byk toksin tu...