Yang DiSaYAngi

Selasa, 11 Jun 2013

Di salah tafsir pulok



Salam tengahari kengkawna...arini aku lewat sikit up sebab baru lepas kuar meeting..giler kentang kerani cabuk pon masuk meeting weii..kakakak....

ok fine berbalik pada tajuk kat atas...

tengahrai semalam aku ada misi ngan en asbeen iaitu mencari taska untuk syawal dan izz...pusing merata setiap ceruk kat putrajaya ni..last2 kami sampai kat presint 9..alang2 dah depan foodcourt...memasing dah menyanyi...so mau pekana dolu..aku teman je en asbeen...sebab aku dah order kat kawan aku suruh tapau untuk aku..

en asbeen makan nasi berlauk...elok sedap lak aku tgk dier makan, pucuk manis masak puteh, asam pedas ngan ayam goreng...aku makan rojak je...

tapi masalah kat sini adalah...

adalah keliling kami tu dok syiok makan kan..mmg dekat ngan kami ni, ada pompuan2 dua org betoi2 sebelah meja kami dok makan..aku dok la borak2...aku tgk nasi en asbeen sedap la pulok(lapar kot)
terus minta sikit kat en asbeen...tp tak mo kotorkan tangan..minta dia suapkan aku...

bila en asbeen 2,3X suapkan aku...pandang2 je akak ni..buat muka meluat la tu..rasa nak penampa serooo..kakakakka....kepochi tau..dier tak tau org dier tgk ni lagi kepochi tau..akkakakka...

balik je dari makan tu dalam kete en asbeen bersuara..

en asbeen : sayang..awak perasan tak akak kat sebelah kiter, bila saya suap awak makan je, dier dok la pandang2..jelly la tu....
aku : ohh maannnnnnnnn laki jemah dah pandai cakap jelly2 tau..suke3...kakakka...perasan je...nak kata kiter tak kawen lagi tu, menggedixss dok suap menyuap kan..perasan je..nampak muka dier pandang kiter muka meluat je tgk dorang ni kan..muka minta penampa..kakkaka..lantak la deme...jelly la tu..kikikiki...
en asbeen : kan..saya rasa dorang egat kiter tak kawen lagi kan...
aku : sebab tu saya sengaja kuatkan sore tadi, tak perasan ke bila saya sebut.."abg nnt balik...abg nk masak asam pedaskan....nnt saya terus mandikan anak2...selaloo awak mandikan kan..arini, saya mandikan ANAK2..ok/.."
en asbeen : u la perasa jugak nape awak kuatkan sore kan...
aku : tu la..pastu terus tak pandang...



dah selaloo sangat org pandang serong tau kat kami...egat kami tak kawen la tu nak romantik lebey pon tak leh..mmm..."abang...balik umah je la romantik.." kakakkakakka


p/s : teringat tau muka akak tu...

15 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sabar je la

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sabar jelah...
pasni sue kena bawak tag...
"kami dah kawin"

Ya ALya berkata...

ya pun selalu je orang pandang2 gak.....lantak kau la...laki aku suka hati aku la....hahhahaha...

mama ila berkata...

hehehehe...orang baby face mmg cenggitu..ramai org ingat xkawen lagik..hehehe

Masni Syafie berkata...

hahaha...berani nih..hehe
kitorang pun sama, xbrani nk romantik kat luar..ade jer org pandang2..padahal dah HALAL..hahaha

kena pkai nametag "kami dah kahwin" heheh

Nad MamaZN berkata...

Adoi.... Apa la akak tu
Tu mesti sbb laki dia xpenah suapkab dia makan la tu
Kikikiki.... ;)

Mama Idlan Irsyad berkata...

hahaha.. ni gara2 muka korang yang awek muda lani...haha...pakai inai la sue.. konon2 baru kawin..haha

LiYa HaNiF :: berkata...

hahaha.. sabo je lah... diaorg jeles tu sbb diaorg tk siapa yg nak usapkan.. :)

mama3heroo berkata...

haha..pasni kalo nk kuar angkut ank sekali..ki3

ch@ berkata...

muka cam bebudak sekolah je, mmg la. hahaa. tak napak mcm mak pak bdk pun. awet muda kan...tips pls.

ieyda berkata...

kalu aku kan, sengaja cakap kuat2, abang, mlm nie tunggu sayang kat bilik tau...ssyang datang....heheheee

aanie berkata...

jelly? kekeke....

dia x nampak cincin kawen sue kot...hehe...

fazilzura berkata...

wakakak .. lawak btl lew

diorg jelos lew tu ..

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...Lepas ni ko kena pakai tag 'sebenarnya saya isteri dia' ☺☺. Mesti akak tu jeles sbb somi dia tak suapkan dia makan depan khalayak kot. Aku ngan somi pon kekadang bersuapan. Bukan nak menunjuk. Anak dah berderet kan. Alang2 suap lah isteri dia skali ☺☺

Muka uols seiras lah.

Ibu Lala berkata...

Bior la deme jele. Janji kita eppy. Kan kan kan