Yang DiSaYAngi

Selasa, 18 Jun 2013

exam oh exam

minggu depan gaji...hari tu jugak la exam untuk kpsl gred n27...

alhamdulillah aku dah lulus 1 paper..paper B....tinggal 2 paper lagi..A & C...tapi tahun ni aku amik 1 paper jee..

paper A...perintah am...
harap2 ada la sunar kejayaan...cewaaahh...sebab nk tumpu 1 benda je senang..nnt tahun depan br tumpu paper C pulok klo lulus paper A ni...


 dalam kesengketan wang dlm wallet...alhamdulillah dapat jugak aku beli 1 lagi buku baru versi 2013...yg aku ada kat umah sekarang ni dah zaman tok kadok dah//...
2001 & 2007...lama sungguh..

alhamdulillah dah selesai tagging..so boleh bawak masuk buku n selak carik jawapan dengan tenang....sebab dah tagging kan...

nasib la paper KPSL ni boleh bawak buku masukkan...cuma cara menjawab je yg membolehkan seseorang tu boleh jawap n ada markah..moga aku antara org itu...

aku dapat stadi stadoo kat opis jaa..kat unah mmg tak la...
kat umah aku membaca, syawal, izz n abah...





p/s : moga aku boleh menjawab



11 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

Gud Luck Sue...

ni exam untuk naik gred ke??susah jugak rupanya..

Nurzakiah Hanum berkata...

all the best

Nad MamaZN berkata...

In shaa Allah
Moga berjaya

Masya berkata...

good luck, insyaallah .... dimana ada usaha pasti berjaya chaiyok²...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sue exam kat mana?
jue tinggal dua paper jugak..
paper A n B je...
jue exam kat mardi

Fiza Rahman berkata...

Good luck.

iduraz berkata...

good luck sis...kita lulus dh tahun lepas...3kali gakla amik baru lulus seme..ngeee

Mama Vogue berkata...

All the best sue..!!!

fazilzura berkata...

mmber aku pi intvw , tp x tau le dpt ke idok ...

gome bukk bnyk tp nak staf ciput je..sabau je lew

eima berkata...

good luck.. aku penah amik dulu tp kandas 3² ko..hahahha

tahun depan br pk nk amik lagi KPSL Ni

aNiM berkata...

gudluck maklang :)
All the best :)