Yang DiSaYAngi

Rabu, 12 Jun 2013

Hadiah Dari MESCA - opis bagi..yeee


settle buat keje..sekali datang berduyun2 kat dpn aku ni haa...

nak bagi hadiah dari MESCA...ni kire kelab kementerian la ni...ok la tu potong gaji bebulan sengget kan...ok la tu kalo dapat hadiah walaupun org tgk tak seberapa...


 apa benda la hadiah ni kan..mmm..kikikiki...


tak dapat kat luar ni...siap ada cop termos nil..tapi tu la termos dier tak lama panas airnyer duduk dalam tu kalo jenis patern ni..tak pe la...simpan la buat koleksi....



p/s : sesekali org bagi hadiah..ok la tu kan

9 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

suka yang syle kecik2 gini..senang bwk jalan..

LiYa HaNiF :: berkata...

ok le tu.. sapa nk bagi kan.. janji FREE ... hehee kan sue kan..

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

seronok dapat hadiah...
kalau nak klur dlam 5/6 jam tue sebab jue bawak nielah isi air panas utk faez

fazilzura berkata...

wahh .. dpt termos gitu

Nad MamaZN berkata...

Ikutkan mahal gak kan kt kedai?
Ok la, menda free :)

fieda berkata...

suke termos tu..comel

alin berkata...

termos tu tahan juga 1/2 hari tau hehe

Alycia berkata...

oh, ok lah tu.. cantik jugak ;)

Ibu Lala berkata...

Dah org bg free ambik aje le. Nak beli mahai jugak