Yang DiSaYAngi

Khamis, 27 Jun 2013

Matahari dah sihat

Salam pagi kengkawan...

2,3 hari ni asik la jerebu teruk sana sini kan...risau je kan...

 matahari pon tak sihat...nampak dari jauh je tersorok dek jerebu jahat ni kan
nak buat XTVT luar pon susah kan akibat dek jerebu yang kian tebal ni...

tapi apakan daya, tu semua dah ketentuan ALLAH nak bagi hamba dia Jerebu ni...jadi terima dengan redho...jangan nak marah atau tunding jari siapa yang patut di persalahkan..kan..kan...

putrajaya ni alhamdulillah tak la sampai tahap IPU dier 200++ kan...still dah 150++...

tapi pagi ni...
alhamdulillah nampak matahari nampak tegak berdiri...
yeay matahari dah sihat..lama tak merasa matahari pagi ni..matahari pagi ni kan vitamin D..lain rasa ngan matahari tengahari atau petang kan....

alhamdulillah doa di makbulkan, hujan pon mencurah2 di bumi ALLAH ni...alhamdulillah bersyukur atas kurniaan ini..

pagi ni nampak matahari, terus cakap kat en asbeen..
"abg...sukenyer nampak matahari hari ni...bestnya.."

kalo lalu taska syawal, mesti nampak matahari menerjah masuk ruang kete kami ni...



p/s : yeayyyy matahari dah sihat, dah tak sakit dah

9 ulasan:

lizz berkata...

aaah betulla dah tak jerebu..kat tempat saya hujan lebat mencurah-curah semalam...seronok kiteorang...riang gembira tetambah matahari dah sihat hehe....

ieyda berkata...

syukur sgt kan jerebu dah semakin pulih....tp still kene jaga kesihatan...

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah ☺

♥cikmOt♥ berkata...

alhamdulillah...

Nad MamaZN berkata...

Kat sini dh mendung balik
Mcm nak hujan semula

ros_reeza berkata...

Alhamdulillah.. cuaca dah bertambah elok kan :)

eima berkata...

rasa gembira kan bila nampak matahari...aku pun sama pg td hepi gile

Falsya berkata...

kannnnnn...kat kl nie pun baru nak nmpk matahari pagi..hehehe

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Matahari dah tak malu2 nak muncul ...