Yang DiSaYAngi

Rabu, 5 Jun 2013

nama saya


sekarang ni dah start kena pakai name tag sudah..alahai dah mcm cikgu dah aku ni...elok pulok keje kat KPM...mmmm...masak la....
aku ni malas sikit nak pakai nametag ni..dengar kata kalo tak pakai, kena saman je..mmm...

pakai je la...

 dolu selaloo pakai name tag kat atas yg ada logo tu time KOIR je...pastu simpan...tunggu la tahun depan pulok baru pakai...

sekarang ni kena pakai selaloo..mmm..elok lak tak mo pakai name tag yang ada logo...kena name tag biasa..warna hitam juz nama kiter..mmm...dah kena buat baru...

katanya...
"PM kiter najib pon pakai name tag biasa yang warna hitam..kiter yg biasa ni nak pakai ada logo/..."

yola ikutkan jee...
saya la cikgu suraya...opss...cikgu la sangat...ada rupa cikgu kaa..chekgu ada la..kakakkaka....



p/s : oh my english jemah tau

12 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Selamat pagi Cikgu Soya! :)
(ikut gaya upin ipin dn kengkawan) =p

Nora Karim berkata...

kini satu dunia tau nama suraya... hihi

Masni Syafie berkata...

xsuka pakai nametag UITM

letak nametag di kad staf jer..
rosak tudung nanti..hahaha

cantik cikgu suraya..hehe

Nana berkata...

Dh mcm jaman skolah plak hihi

Nurzakiah Hanum berkata...

comel sis

Shima Salleh berkata...

org yg tak kenal nama bleh kenai dah... jauh lagi dah nampak ekekeke

ch@ berkata...

Yeay, Suraya Sepertimana kau dan mentari Pengemis ini meminta Serangakaina cahaya Hatimu Suraya...

Fiza Rahman berkata...

Aku teringin nak pakai name tag. Last pakai masa jaman skolah.

LYAfrina berkata...

hehe.. gaya seorang cikgu dah..

muka sue koho comel & bseri la..

lizz berkata...

saya takder name tag...pakai kad jer...senang sikit nak tau nama kalo pakai name tag ni...kan...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

huhuhuhuhu...selamat pagi cikgu suraya

wan nurul hezrina abd halim berkata...

adehh puas cari tag nama nurul dah ilanglah dok pakai baju jaket ada nama jer nie.huhu