Yang DiSaYAngi

Selasa, 18 Jun 2013

Pantang tengok Orang Makan


ni salah satu perangai izz yang tak da pada abah n abang...tapi ada pada ibu dier...
iaitu pantang tgk org makan...


 budak tecik ni b4 citer teduhan kasih dier dah bantai makan sampai 9 kiub tau..
(hasil ibu dier rajin buat makanan n simpan dlm frozen)

mmg licin dier abskan makanan dier...jarang la si izz ni tak abiskan makanan n susu dier..sgt baguih sebab tak membazir....

tapi masalah kat sini...bila si abah kauk nasi ltk dlm pinggan nk mkn sama2 ngan abg syawal...
tapi si adik yg sebok mendahului dari si abg syawal..
 haaa....tgk...ni sape kejar siapa...


 si syawal rilex sajoo...si izz yang lebih2 mengejar abah dier..

yang best tu...abah kejar abg syawal...izz kejar abah...dah macam ketapi..kakkakak...
misi kejar mengejar/.....

 korang tgk la..sebok la nak makan kan...




 bila dah dapat makan...senyum2 tau..suke dapat makan..last2 izz yang abiskan makanan abah N abg syawal...


penat la si abah kejar abg syawal...tapi si izz yang lebih2 dari abg syawal tau...


tak reti kenyang budak tecik ni tau...selaloo kan dah makan abis makanan dier..tak lama 5min minum susu pulok...dah kenyang..jap lagi..datang lagi bila ada org datang makan depan dier..mmmmm


p/s : macam2...hangat hati lagi ni

7 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Cute jek izz
Pantang tgk org lain mkn ek
Cer kasi apa2 mknn yg boleh die pegang?
Biskut ke, buah apa2 ke..
Hee.. Hebat izz ni

Nurzakiah Hanum berkata...

tgh selera nie

eima berkata...

wlupun bdn kecik kus semangat mkn die kan ... boleh geng ngan acik eima ni ....

lizz berkata...

bagusla dia berselera makan...cepat bambam sikit..

MamaFarah berkata...

tengah berselera nak makan tu..Hahaha..tomei jer kejor bapaknya..

fazilzura berkata...

wehh .. samo cm amni ..
geram aku , kdng2 aku suap jgk even makan lauk kari tau .. wakakakakak

Fiza Rahman berkata...

Ekekeke...lawak tau. Tak menahan ayat 'abah kejar syawal, izz kejar abah'. Comel betul si izz nih. Berselera sungguh ☺☺