Yang DiSaYAngi

Isnin, 17 Jun 2013

penat FUTSAL tak hilang, RIADAH bersama tersayang

lepas balik dari FUTSAL...tak lama aku dapat rehat..tetibe en asbeen masuk bilik bagitau nak bawak syawal N izz G main kat playground...terus hati ni rasa tak sedap kalo en asbeen sowang je ngan deme berdua...bukan tak percaya..takut en asbeen tak dapat nak handle...mata ni dah kuyu, penat bagai...tapi hati nak ikut...nak raiadah sekali...nak tak nak dengan badan yang penat gagahkan diri jugak..dengan kaki sakit...sana sini sakit...



en asbeen yang suke sangat kasi izz lepas main sendiri2..ini budak berani sangat tau..tak tau takut langsung ni..mmm...



 sampai ke atas dier naik...dah naik atas...sekali si abah kasi landing izz tu tuwun ke bawah..seronok je izz muka rilez tuwun sowang2 dari atas ke bawah tu..mmm...anak ibu.anak ibu..




 sama tak muka dorang ni....


 budak yang tak kenal erti bahaya tau...ada je nak explore...


 mood baik benar syawal arini...tau..suke tgk dier senyum gito...tapi yang aku tak suke tu..suke sangat main lidah tau..mmm...asik kena marah je...




mmg sangat2 flat aku sampai ke malam tu..en asbeen urut pon tak da kesan jugak..mmg kena rehat bebetoi...tp dah kata ibu kan..mana mampu nak betoi2 rehat..mmg tak la..kena pulok izz buat perangai susah nak tido malam tu..pastu bangun awai pagi pukul 6.15am...mmg tak la aku jaga..mmm...last2 en asbeen jaga dier sampai aku sedar2 si syawal kejut aku dah pukul 9.00am...minta susu,...adoi..semua tunggang langgang..mmm...baru la rasa badan tu ringan sikit dapat rehat sepenuhnye..yang tak berapa penuh...


p/s : berbaloi tu semua..puaskan hati sendiri

4 ulasan:

ieyda berkata...

aku pun suka bwk ank2 gi playground...suka tgk ank2 hepi...w/pun kita dlm kepenatan, hilang tu semua..

Nad MamaZN berkata...

Huisyyy! Mmg tabik spring la kat sue!!

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

RAJIN WALAUPUN DAH PENAT...
IZZ MEMANG BUDAK YANG SUKA XPLORE

Shima Salleh berkata...

anak no2 mmg gitu.. berani!