Yang DiSaYAngi

Selasa, 18 Jun 2013

Punch Card Merah

Hamikkk..org G keje, seronok2 semangat2 hari ni...

tapi aku lemau, geram, sakit ati macam2..mmmm..tuwun naik tuwun naik nafas aku mengenagkan..mmm...

arini punch card merah sebab ada masalah kat taska anak aku /...

masalah susu syawal tumpah la...tak da cikgu yang nak bantu aku di kala aku tgh berkejar masa nak masuk opis...di buatnya bodo je aku dok la kuarkan semua baju2 syawal...di kibas2..mmm..dengan en asbeen pon muka muncung sedepa..dah tau punch card merah...suruh G keje dolu, tak nak...nak jugak tunggu..mmm..tunggu la aku buat keje..aku ni punch card merah x da yang mengesah pon..aku ni mcm tak wujud je kat opis pon..alahai..mmmm...lain mcm en asbeen tu kan..mmm...

geram pon ado..tak bertanya pulok cikgu2 tu nape ngan aku, padahal dorang tercongok kat depan pintu tu, sampai la aku kena G kat dapur dorang minta mangkuk..nak masukkan susu syawal tu..nmmmmm....masalah..korang ta tak aku nak cepat..aku panggil sorang pon buat tak tau...






p/s : hati panas...sehangat api...dengan semua org yang ada kat situ

6 ulasan:

Falsya berkata...

sorang pun xtlg ke sue?..semua wat xtau?...alahaiiiii...

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sabar sue....
biasa pagi2 nie..klu satu benda tak kena ..semua jadi tak kena kan...

Zee Suhaini berkata...

sabar sue..jgn tension sangat,nanti tak senang nak wat keje..

xpatut pon dorang wat camtu..

Nurzakiah Hanum berkata...

selamat pagi
singgah baca entry jap...

Nad MamaZN berkata...

Ya Allah!
Apa sampai camtu cikgu2 tu?
Sabar byk2 sue

MamaFarah berkata...

tapi memang tak patut diorang buat mcm tu.. Cuba ikhtiar ye sue cari taska lain.. X seronok dan rasa geram situasi tu walaupun bukan akak yg kene..tapi bayangkan kalau diri sendiri yang kene..MInta dijauhkan..