Yang DiSaYAngi

Isnin, 24 Jun 2013

Sampai ke muka makan

si satu2 nya anak yang mmg pantang kalo nampak makanan...dier kalo dari jauh, dengar je aku baca doa amakn, terus zasss laju je...kalo boleh berlarik...dah larik dah...

pastu kalo makan mmg cukup tak menyabar langsung tak,...tak reti duduk diam...nak di terkamnyer makanan tu..alahai anak...

 kalo tak reti duduk diam...nii la jadinya...

sampai ke muka...

 ni makna ke, nak make up2 sampai ke muka ni wahai anak...mmm...ibu pon jadi sengal tgk awak tau tak...

bila ibu bising...dier bantai gelakkan ibu..mmmm...


p/s: izz awak mmg menceriakan hari ibu, abah N abg syawal tau

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

gelak anum tgk gelagat budak2

Nad MamaZN berkata...

Haha, izz izz...
Rindu plak ke dia
Smlm tdo nyenyak

fazilzura berkata...

ayokkk... smp ke pipi

ieyda berkata...

sabor jelah izz nie....hihiii

Mama Vogue berkata...

teringin buat mask lettew..hahaha..
comel la izz ni..!

Ema Johari berkata...

ini makan sendiri atau ibunya yg suap...hehehe

Fiza Rahman berkata...

Hehehe...comotnya izz.

IntaNBerliaN berkata...

aqilah pun sama jugak.. hihii

IntaNBerliaN berkata...

aqilah pun sama jugak.. hihii