Yang DiSaYAngi

Jumaat, 14 Jun 2013

Saya Suka Panjat


 Salam jumaat...
pagi ni citer pasai izz yang makin lama makin lasak, makin kuat menyakat....

sekarang pepagi kalo G scholl tak mo dah duduk bebaik kat car seat dier...letak je, berapa second...terus zassss dier berdiri...panjat2..mmmm

 saya berdiri dolu tau ibu...
baru berdiri..tgk la lepas ni dier buat pe...


 saya naik sikit yee ibu...

naik la..jgn jatuh sudah...naik sikit lagi...tunggu la bila dah tinggi dier panjat..


 nampak GG dua batang...


 ok...zasss saya dah naik tinggi...saya nak panjat sampai kat belakang seat..nak amik angry bird kat belakang tu..kikikikiki...



p/s : lasak macam ibu, abah kata...





7 ulasan:

Maria Firdz berkata...

wah.. dsayat dia pnjat.. tu lelaki, ank pmpuan sy pun gtu gak.. x pdn dgn pmpuan.. hehe

Mama Idlan Irsyad berkata...

wah, semangat dia.. kena pasang tali pinggang la ni kan? dia ngamuk x bila pakai?

Fiza Rahman berkata...

Panjat...jgn tak panjat izz.

Qhalif tu pon x nak duduk dlm car seat. Tapi kena paksa. Sapa plak nak pegang klo aku tgh drive.

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

awak memang lasak mcm kawan awak....

Nad MamaZN berkata...

Wuiiyooo cayalah ! :)

jaakechik berkata...

sama la mcm anak jaa jugak... suka benor memanjat skang ni..

LYAfrina berkata...

sy kan HERO.. messtila buat aksi