Yang DiSaYAngi

Khamis, 27 Jun 2013

Selesema teruk




macam ni la keadaan aku di kala ini...dah lama sangat aku selesema ni...batuk dah ok sikit..

adoi aku cukup x suke selesema ni...kalo selesema mesti pening tahap gaban....tak suke wei...duduk pulok kat tempat sejuk, lagi la berat kepala aku ni...aku batuk dari start tournement futsal aritu..mmmmm....

sampai sekarang dah ok..dah tak dengar bunyi batuk sgt...tp selesema pulok melanda....benci selesema...mmm...

pastu sebok la kat opis ni dok bagi hidu perfume wangi2 sana sini...alahai lagi sakit hidung zassss naik ke kepala...tak suke...nk mkn ubat sebarang,....aku BF izz...better berjaga2 la


9 ulasan:

ieyda berkata...

minum air masak byk2...

CheNamNam berkata...

alahai dear kesian nyaaa...
cer try madu ker spirulina ker kann..lagi pun better than ubat batuk selsema tue kan..anak nak menyusu pon tak kacau..

udara sekarang nie memang tak cantik kan..kena cari ubat gak tue,mak kena cepat sihat sebab nak kena jaga anak2 kann..:)get well sooon dear..jaga diri k..

Mama Vogue berkata...

Cari jus oren time rehat kang.. remedy cepat & pantas..hehe
At least taklah meleleh sangat sue sementara tggu ptg..

Shima Salleh berkata...

minum air byk sue, kalo ada vit c mkn je... tak mkn ubat pon xpe..

Semoga cepat pulih

ch@ berkata...

kesian u dear. mnm air masak byk2 ye. kena sentiasa buang hingus. aku kurang gemar kalo dia meleleh.

Falsya berkata...

siannye jemah...makan obat okayh...

Nad MamaZN berkata...

Oren jus tu btul
Minum yg suam suam
Madu pun ok
Moga cepat la selsema tu pegi
Kite xsuka gak
Rase nak sumbat tisu kt idung setiap masa
Biar tak mengalir huhu

eima berkata...

ko kena flu la ni dear..aku pun nk pengsan klu nk kena flu ni ... pening tahap gaban ngan tak selesa seluruh bdn

Fiza Rahman berkata...

Siannya mama syawal & izz ni. Smoga cepat sembuh. Amik lah vitamin C.