Yang DiSaYAngi

Jumaat, 21 Jun 2013

Terasa Rindu

Petang semalam aku tak amik pon anak2 kat taska..mmg sepenuhnya tanggungjawab en asbeen...
Aku pulok ada training FUTSAL

so balik pon lambat..selaloo pukul 7pm dah ada kat umah...tapi ni pukul8pm baru sampai umah..sebab dorang semangat nak training...mmmm...seb baik jugak sempat maghrib..mmm...

balik2 je dak tecik ni...dah ketiduran...
tok aku kata izz ni bising la macam mencari aku..mmmm

 selaloo aku balik training dier tak tido lagi...
ni dier dah tido dah..

abg tecik ni pon windu jugak..sebab tak sempat nak layan dier..semalam balik pon terus buat keje umah..dengan tak mandinya...terus ke dapur...carik kain yang dah di settlekan oleh en asbeen...selamat semua...

alhamdulillah izz jaga pon lepas aku settle mandi, pump, iron baju, lipat baju, sidai baju, kemas baju bagai...
terus amik dier..terus tido...


p/s : penat sangat badan ni...kaki pon masih terhencut...macam mana la nak friendly ni

6 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Hope diberi kesihatan yang baik...
Izz tggu ibu balik ye tu yg bising mulut dia tu ;)

Fiza Rahman berkata...

Nasib suma dah settle izz bangun ☺☺

Shima Salleh berkata...

rindu la ibu dia kan... Take care Sue

Shima Salleh berkata...

Rindu la ibu dia kan... Take care sue

Shima Salleh berkata...

Rindu la ibu dia kan... Take care sue

Azian Elias berkata...

tak pe... penat2 pun hati senang kan.urusan rumah tangga mmg tak ada hentinya. tambah2 kalau kita ni bekerja.. org perrempuan ni SUPERWOMAN..