Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 Julai 2013

Ayam Percik yang tak berapa putih + Nasi Goreng Cendawan


Aritu aku tgk KAK AMY up pasai ayam percik...aku ni bukan penggemar ayam percik..so tak tau rasa N bau dier macam mana...kalo lalu kat PARAM sebelom ni pon..alhamdulillah belom terjebak lagi...tp kali sudah terjebak dengan ayam percik KAK AMY ni...so jom terjah resepi dier kat sini..





 walaupun tak berapa nak putih..still ok lagi..ni kuning ni sebab aku gatai tangan, durhaka punya anak murid..G lumur ayam ngan kunyit..kakakakak...sengal...tapi so far bak kata adik aku yang mmg penggemar ayam percik..ada rasa sama jugak...yahooo...angkat tangan tinggi2...mulut nganga yeahhhh...kikikiki..

yang buat aku bangga tu LICIN ok...tak sempat nak tinggal buat sahur..mmm...tape..at least licin tu yg aku suke tu...

dan yang paling penting dari sifu memasak aku en asbeen kata ayam aku di masak dengan elok dan cantik..isi dier sedang2 elk je masak.yahoo..TQ my pemanggang...ko penuhi impian aku..kakakka...mak aku punya la...

so di makan dengan nasi goreng cendawan..pon abis jugak...
suke.....



p/s : arini mood sudah ke laut..keje pon dah mula tarak mood...masak apo laei kan...so en asbeen kata "arini saya masak..awak settlekan anak"...yahoo..suke

12 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

aye percik memang sedap sue tapi nak membuatnya yang malas..perghhh kalo licin tu kompem sedap la tu..

kalo kena puji memang kobar2 semangat nak masak..biskut jadi tak??

Nurzakiah Hanum berkata...

nampak sedap

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

bertuah sue dapat hubby pandai masak...
cik poji boleh sumbang idea je..masak jue yang kena...hahahahha
tapi menolong jugaklah...

mama tisya berkata...

tkpe derhaka skit resepi janji licin...tk suka ek ayam percik..sedap woooo..heheh

Fiza Rahman berkata...

Terliur wei ☺☺

eyriqazz berkata...

fuhh..menggiurkan..dahla tak bersahur arini..huhuhu

mama3heroo berkata...

salam ramadhan # 21
wah sedap2..
untungnye hubby nak tolong masak..

eima berkata...

bagusnye ko ni .. rajin ... aku start mls nk berbuka ... sbb mood mkn aku hilang betui skrg ni

Nad MamaZN berkata...

Pasni letak cili boh kasi pedas :)
Versi kak amy versi kelate kan? Tak pedas
Hehe
Apa2pun
Ok la ni, rajin masak
Lama2 terror la :)

Myra Jay berkata...

Nanti ada kesempatan nak try versi kuah putih ni :D

JunAina berkata...

My fav nasi goreng cendawan tu.

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Sedap nyer ...