Yang DiSaYAngi

Khamis, 11 Julai 2013

Gaya Tido Izz sama macam ibu la

Salam pagi kengkawan...pagi ni so far bersemangat..walaupun ada hati duka, kusut di hati ini...ku gagahkan jua..nnt la share ok...

pagi ni mmg rasa semangat sikit...agaknyer kembung perut pagi tadi makan minum macam2...

pagi ni sahur
nasi+lauk berbuka semalam+oat+milo+Vsoy+susu putih(giler suraya minum susu)+kurma+air 1 cawan

tak kembung perut aku sambil layan masterchef sesambil la gosip mosip ngan mak aku sesambil la iron baju..kakkakakkaka...


so pagi ni nak citer pasai gaya tido izz..izz kalo tak sihat...sangat2 la manja tau..muka alahai, rasa nak geget jee....


 suke sangat la tido atas org tau....


korang tgk la....macam mana aku nak gerak...dah kalo suke sangat bertenggek kat atas aku...mmg lena la dier tido situ...kalo dier tak sihat, dier mamai, mmg tu la port dier sambil menonggeng...

en asbeen kata...gaya tido izz sangat2 sama dengan gaya tido aku waktu pregnantkan izz..sampai sekarang pon gitoo...kikikikikiki...tu yang izz terikut tu kan...alahai...


ops...CD pink...jemah tak kisah, janji pakai...


p/s : alahai anak..............=((((

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

Nad MamaZN berkata...

Moga izz cepat baek
Sedih plak mengenangkannya tu

Pasal taska tu, bincang la ngan encik akob
Kalau ada org perseorangan yg boleh jagakan utk sementara ke
Mahal bebeno rege naiknya tu

Mama Idlan Irsyad berkata...

erm, hehe.. irsyad pun rajin gak bertenggek macam tu..

eima berkata...

port empuk tu ... hehehhe

MamaFarah berkata...

uiks! tu yg rasa homei2 baring cara gitu...

fazilzura berkata...

sweet nyeee..

cm amni kdg2 dia golek abis atas aku , tp dia ikut abg dia tido menganas.. smp aku ngn pak ajil tersepittt kt tepi , xpun weols kne tido atas kusi ..

IntaNBerliaN berkata...

hihii saya dr dulu lg duk terpikir camnelah gaya sue tido camtu.. heheh

Shima Salleh berkata...

tumpahnya kuah ke nasi hihihi...
igt pki seluar rupanya cd.. mok pon tak kisah ank bujang pki pink ekekeke...

Myra Jay berkata...

Hheee, comel je gaya tido...
empuk kot gitu :D

Hani Fadhlina Abdul Rahman berkata...

Alololo ... Comel nyer die ...