Yang DiSaYAngi

Rabu, 17 Julai 2013

Izz 10 Bulan








saya sudah genap 10 bulan arini...yahooo...berapa berat saya...saya tak tau...

semalam timbang dengan ibu saya...berat ibu tuwun 47.5kg..tambah dengan berat saya jadi 54kg..jadi berapa berat saya... 8KG kot...tak tau..tunggu la timbang bebetol kat klinik nnt bila saya umo 1tahun nnt ye...tak lama lagi... 17.09.2013...ada 2 bulan lagi..

saya sekarang kalo makan mesti lepas balik dari school ibu mesti suapkan saya...saya on sajoo...tp kalo abah panggil abg syawal makan, saya dulu yang datang terkam abah saya minta di suap...
abg syawal saya buat tak tau sajooo...saya sekarang apa sajoo org makan semua saya makan...janji ada org bagi..saya ok je..alhamdulillah perut saya ok boleh terima semua...pandai perut saya macam saya...


saya dah boleh berdiri sendiri, nak duduk lepas berdiri pon sendiri...saya berani tau , tak perlukan bantuan sesape...ibu saya selaloo bising kat saya...tp saya hanya buat muka cumill saya...so ibu saya tak jadi marah saya..

hobi saya ialah saya suke sakat abg syawal saya, bukan abg sakat saya tau...saya nak main dengan abg saya..tp abg syawal selaloo marah saya, tak bagi main..tunggu la saya dah ada kaki...saya kejar abg laju2 macam abah selaloo kejar abg syawal...saya jeles tau, nak main kejar2 tak dapat...jadi saya merangkak laju2..maktok selaloo kata saya merangkak laju macam lipas kudung..kikikiki...

saya kalo tak nampak ibu saya, mesti saya menangis ketok pintu bilik air atau cari ibu kat bilik tau...tp sebenarnya ibu saya kat dapur...kalo ibu saya ada...saya tak mo kat org lain...abah pon tak mo tau...ibu saja..ibu saja..saya suka ibu...pantang la kalo saya tak nampak kelibat ibu saya, mesti saya menjerit...



p/s : sekejap saja masa berlalu

10 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Kejap jek masa berlalu..
Tup2 lagi 2 bulan dah nak setahun
:)

eima berkata...

aku tambah ....

sbb ibu saya ade sesuatu yg menjadi fav saya...sedap sgt ..muahahhaha

Nurzakiah Hanum berkata...

cute...

IntaNBerliaN berkata...

hihihii... comel je rasa baca entry ni....

aqilah ni pun, br 8 buln lbh.. dh blh berdiri lps tgn.. tp x lama la.. seminit dua je mampu bertahan.. hihi

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

awak tahu tak awak punye peragai sebijik ngan faez tau...
cuma awak lagi laju pada faez..

acik doa awak jadi anak yang soleh...

p/s: terdelete komen sue kat n3 pagi tadi...huhuhuhuhu sorry

Cute Mum berkata...

hihi.. sara pon sama mcm izz..
pantang nampak mummy mesti menjerit n nagis kalo tak angkat..
mungkin sbb mummy sedap kot.. hihi.. susu..susu...

lizz berkata...

dah beshar dah diani...

ch@ berkata...

Comelnya Izz...bedal Izz apa saja kasi mummy x larat dukung.

Alahai ringannya mummy Izz. Lepas Izz, Arrizqi pula 10bln. Huaaa....emak makin x larat dh ni. Apakah?

Myra Jay berkata...

Alhamdulillah Iz dah semakin besar, Ibunya makin kurus :D heheee

Fiza Rahman berkata...

Happy 10th months old izz.