Yang DiSaYAngi

Rabu, 17 Julai 2013

Izz bersama Lori tecik


Salam Rabu kengkawan..pagi ni nak citer pasai izz...budak tecik ni makin membesar makin banyak peel dier...ada je akal dier...gelagat dier mengalahkan abg dier waktu nak membesar dolu tau...

dolu abg dier pon suke dengan lorik tecik ni...pon abah dier ajar naik atas lorik tecik ni...ni adik pulook.....

 korang tgk la dua beranak ni...ada je akal dorang kan...yang sorang tu ada je idea nak buat kat anak dier...yang sowang lagi mengikut je la apa yang abah dier bat kat dier...tak mengamok, tak bising..redho sajooo...

muka layan nampak...

pastu abah dier bijak pandai g biarkan adik tu kat atas lorik tanpa apa2 sokongan..

keddeeebabbbbbbbb..jatuh terbalik kot..kakkakaka...

bangun semula untuk meneruskan perjalanan bersama lorik tecik...lama lorik tecik ni berkhidmat tau...dari zaman abg syawal membawa la ke adik izz..adakah masih lagi di perlukan khidmatnya bila syawal N izz dah adik2 nnt..lambat lagi....



12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomei2

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

budak nie memang aktif betul

Myra Jay berkata...

Hheeee, biasalah masa peringkat umo ni nak melasak je :)

ieyda berkata...

hahahaa kelakar tgk gelagat dua beranak nie...klu ko masuk sekali dlm cite nie, gerenti lagi kelakarkan...hihihii

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha.. comel2..

irsyad pernah gak duk atas kereta tolak idlan.. tp alhamdulillah.. elok jer la dia dok.. x jatuh..

Zee Suhaini berkata...

alolo sian die dah jatuh..

eima berkata...

comey je izz wat gitu ...

Nad MamaZN berkata...

Hahaha! Cute sgt!
Incik akob kemain lagi igt anak dh bleh main sendrik hehehe

IntaNBerliaN berkata...

hihii siap jatuh yer izz

Cik Aann berkata...

comeeyllnyee

Fiza Rahman berkata...

Tomeinya ☺☺

Fiza Rahman berkata...

Save22.