Yang DiSaYAngi

Jumaat, 19 Julai 2013

kepenatan

ni  1st time aku pose + BF kan izz..tanpa sahur...


dah masuk tengahari ni...letih ya amat...rasa penat tgn terasa ni..nak angkat pon susah...


letih...

en asbeen ada kata..
"kalo letih berbuka la yee.."


p/s : aku kuatkan diri

9 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

AKu dah masuk tahun ke 3 Bf + puasa. Kalau tak tahan buka lah nok. Kang fengsan plak.

Aku dah 3 hari bersahur tanpa nasi. Hazab juga lah.

ieyda berkata...

xpe, perlu berkorban demi anak tersayang

Cute Mum berkata...

sue.. uyun pon tak sahur.. 3 hari jer sahur, pastue memang asyik terjaga bila dah azan..
jd setiap hari kat ofis uyun pamp sekali jer..takut dahaga.. dapatlah 9-11oz.. cukuplah top up susu yang balance semalm.. mlm memang tak sempat nak pump sebab bz.. balik rumah 2 pagi terus zzzz..
jadi bulan puasa nie takder stok lebih pon..
t

Ibu Lala berkata...

kesiannya. kalau x tahan berbuka je la. tp malas nak ganti pulak kan.

mama3heroo berkata...

salam jumaat..kalo x tahan boleh je bbuka..tp nanti kene ganti blk la..

Nurzakiah Hanum berkata...

kesiannya

MamaFarah berkata...

sianya sue..kalau tak tahan buka jer la sue..takut memudaratkan diri..

Nad MamaZN berkata...

Sue, kalau btul3 xtahan, berbuka la
Memang dibenarkan pun
Tu la keistimewaan ibu yg bf kan anak
Kesihatan kene jaga
Cuba pk,
Bila puasa jugak, xlarat nak wat apa2 & stress
At least bila berbuka, dpt la minum, tambah tenaga dan boleh pam susu utk izz

Pk kan kesihatan dan izz jugak sue

Take care k!

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

moga dipermudahkanurusan sue