Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 Julai 2013

KUCING JALANAN

al maklum la umah sekangkang kera daeri opis..so mmg balik la tghari ni tido kat umah...boleh bawak kuar apo yg nk di masak untuk berbuka ni...

dari pagi tadi lagi aku nk g keje nmpk ada sekumpulan kucing yg ibunya ngah BF anak2 dier...aku tgk jadi teruja...aku seorang penggemar kucing yg sangat tegar tau...

aku tau ni kucing jalanan kat bawah blok aku...aku tau sebelom ni dier bunting..tak tau dah beranak..ni aku nmpk kat sebelah umah aku...dorang berteduh kat situ...geram rasa nk buat bela...

 tapi aku takkan lupa kata2 mak aku...

"mak takmo jadi kejam tambah dosa lagi...klo dier buat hal, mak marah, tertendang ke hape..mana la tau kan...dah tambah 1 dosa...."


mak aku mmg tak suke kucing...en asbeen n syawal tak boleh dekat dengan kucing...asthma..mmmm

apo kan dayoo..tgk je la dr jauh


geramnya

7 ulasan:

lizz berkata...

cutenyer kucing2 tu...kalo dapat kat sara ni memula takut lepas tu habis dia kerjakan....

eima berkata...

suka tgk gambo last tu ... mulut die merah gitu kena himpit ngan adek bradek die comey !!!

Nad MamaZN berkata...

Comelnya!
Kite geng ngan maktok huhu :)

ieda immi berkata...

alaaaaaaa comel dan geli pun ada akak tgk nie ekkee

akak nie jenis pengeli kucing huhuh

wan nurul hezrina abd halim berkata...

comelnya..nurulpun suka tgk jer kucing tapi taksuka nak bela..huhu

Falsya berkata...

alahaiiii comelnyeeee...

IntaNBerliaN berkata...

saya pun tak suka kucing... takut