Yang DiSaYAngi

Selasa, 16 Julai 2013

Lanai Kijang - kami di sini pulok

Lepas settle BERJIMBA KAT SUNWAY LAGOON

member aku ni nak jumpe akak dier..nak amik serunding...sebab akak dier paksa dier suruh jual...nasib baik laris tau serunding akak dier tu...

akak member aku ni keje kat Bank Negara...

so kami pon berjumpe la di sini..
LANAI KIJANG..

lanai kijang ni khas untuk staff bank negara je...kalo ado kengkawan atau sedara mara korang yang keje kat bank negara ni, boleh la ajak dorang makan kat sini..murah, sebab untuk harga staff kan...mmg serve pon tip top gayo hotel...

waiteress bagi menu book kat aku..aku pulok terkial2 nak pilih..bukan tak do duit nak bayar..sebab ni akak member aku ni belanja..mmg heaven la ko kan suraya...dalam 1 hari...dari pagi sampai ke malam mmg ada je yang FREE untuk ko kan...

aku tgk menu semua RM20.00 ke bawah..mmmm...menarik tu...
 ni member aku amik...nak amik sama je dorang ni..tau la sherashi bershame tau..kakakaka....


 chicken chop...tak salah dorang punya..RM7.90



ni aku punya..sirleon steak..ye kot..kakakak...aku punya mahal sikit...akak member aku ni yang pilih...
RM15.00...

menarikkan...

akak member aku ni juz makan...pasta N chicken boxing, cream bullre..macam tu kot eja...N sagu gula melaka...


last2 chicken boxing dier aku abiskan..paksa aku lak tu..mmm...


tp mmg kenyang sampai mlm..teringat akan anak2 N en asbeen kat umah..aku belikan something kat dorang B4 balik..alhamdulillah aku sampai uamh pukul 10pm...selesai keje semua..pukul 12.00am aku tido..anak2 n en asbeen pon tido..pukul 4.30am bangun siapkan sahur...


nasib en asbeen bagi kebenaran aku berjimba 1 hari.....

TQ en asbeen..benarkan jemah yee....

8 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

untung la
bestnya

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

sedapnya..terliur tengok...
nyum..nyum...nyum...
sporting betul akob...

mama tisya berkata...

mkn free la..rezeki sue la ye 1 ari tu

ieyda berkata...

bestnya laki ko bizinkan...klu laki aku, xdenya nak bagi isteri kesanyangan dia nie kuar sampai 1 hari...hihihii

MamaFarah berkata...

sedapnya..ala sesekali jemah nak berjimba..hehehe..lain kali kene bawak akob & 2 budak encem tu la..hehehe

Shima Salleh berkata...

bestnya berjimba ngan kwn2.. daku kalo nk jimba wakjo kasik je.. TAPI anak2 kena bawak sekali la! hohoho

Shima Salleh berkata...

bestnya berjimba ngan kwn2.. daku kalo nk jimba wakjo kasik je.. TAPI anak2 kena bawak sekali la! hohoho

Nad MamaZN berkata...

Sue ni baik hati
Tu sbb kawan2 no hal nak blanje sue skali skala :)
Rezeki tu org kata :)