Yang DiSaYAngi

Jumaat, 19 Julai 2013

Pa & Ma edisi Ogos - Syawal menjelma

Hari rabu aritu aku ada beli pa N ma......aku mmg tak boleh tinggal majalah ni...ni la majalah fav aku sekarang ni...
 banyak yang di ceritakan pasai Breastfeeding....SUSU IBU da'BEST kan...

macam2 cara....
 makanan penambah susu pon ada..
bulan n edisi bumper..menarik tu...


yang menarik perhatian aku....potty training ni..mmg syawal dalam proses,....masih mencuba juga..walaupun kengkadang ada jugak yang terabur jugak kan....



p/ s : G la beli..menarik ni tau

7 ulasan:

Falsya berkata...

mcm dh boleh start beli n baca je..hehehe

fazilzura berkata...

aku baca tajuk ala2 cm si syawal yg msuk majalah ,..ghupe nye Syawal aldilfitri yewww..

aku dh lama x bli pa ma ni huhuuh kne kembalikan mood balik

SeputihSalju berkata...

belum berkesempatan lg beli majalah pa & ma edisi terkini ni.. oooo ada potty train ek.. best2, sy pun dlm proses nak ajar nurul..

Fiza Rahman berkata...

Dah beli tapi tak sempat baca lagi ☺☺

Fiza Rahman berkata...

save 22.

Cute Mum berkata...

dania siang memang ok dah.. time tido jer belum boleh...
aritue ada 1 kejadian time tgh syok tido..
sara nangis2, ingatkan nak susu.. uyun selak baju, terus sua kat sara.. minum kejap, pastue nangis.. peliklah.. buka mata. rasa pampers sara basah.. penuh kot.. terus bangun buka lampu, amik pampers sara.. elok jer duduk kat depan sara baru perasan yang die dah kuyup .. rupanya dania banjir.. tak pakai pampers.. tak pasal2 sara kuyup dgn kencing dania.. huhu..
dah awal2 pagi tue mandikan dua2..

Nad MamaZN berkata...

Dh lama tak beli
Sbb bila beli mesti tak baca
Last2 trus xbeli huhu